פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצרי בסט דיל טלפונית נושא התלונה:
לפידות עמיקם שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
האורגים 29 אשדוד כתובת:
טל: 03-9530022 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-30/09/05 רכשתי מספר פריטים בעסקה טלפונית מחברת בסט דיל. כעבור חודש-חודשיים עדיין לא קיבלתי את הסחורה אך חוייבתי בכרטיס האשראי על סך הסכום המלא של 518.70 ש"ח. לאחר מס' פניות לבית העסק לא זוכיתי וגם לא לאחר מס' פניות לחברת כאל. רק לאחר זמן רב של בירורים זיכו את חשבוני על הסכום המלא בחברת האשראי ב-12/12/05, וטענו שייתכן ואחוייב שנית לאחר בירור הפרטים.
כיום, 22/03/06 קיבלתי מכתב מחברת כ.א.ל, בו הם מודיעים לי כי ע"פי בירור מבית העסק מאושר זיכוי חשבוני, אך אחויב בסך 49.90 בגין דמי משלוח, עבור מוצרים שכלל לא נשלחו עד היום.
כיום בצעתי בירור עם חברת כ.א.ל . לטענתם החברה שלחה לנו את המוצרים בדואר, אך סרבנו לקבלם.
בשיחת ועידה שבצענו עם בית העסק, נאמר שלא נשלחו המוצרים כלל ושחשבוני לא יחוייב בשנית.
ע"פי נסיון העבר, אני מתקשה להאמין שהכל יפתר במהירות.
אשמח לעזרתכם.
תודה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של החיוב ומעקב פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
חלי סגנית מנהלת שרות שם ותפקיד:
התלונה נבדקה לפי בדיקה אכן מגיע ללקוח זיכוי מלא. להבא לשים לב ולעקוב יותר בברור על מנת שדבר כזה לא יחזור על עצמו. תגובה:
הלקוח זוכה מלא בכרטיס אשראי ע"ס 518.70 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה