פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עניה לטלפון לבירור אי משלוח הזמנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-16 מאי 2013 הזמננו מיקסר, שעדיין לא הגיע (3 יוני). הצלחנו אחרי יותר מחצי שעה המתנה בטלפון לדבר עם אילנית, שבקשה שנתקשר ב9 בבוקר לתת לה תזכורת. אנחנו התקשרנו אתמול ולא ענו אחרי המתנה של מעל חצי שעה. הבוקר צלצלנו משעה 9 ועד 9.45, ללא מענה. אנחנו חברי מועדון ומאד מצטערים על כך. ועדיין לא קבלנו את המיקסר!! (כמובן, החיובים בויזה כבר בוצעו...)
בזבוז זמן וכסף בטלפונים סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה