פרטי התלונה

תלונות Timeout

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מנוי חודשי< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 35 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנויה לטיים אאוט מתחילת דרכו.
התשלום ההתחלתי למנוי היה 5 ש"ח לגיליון (20 ש"ח לחודש) והפך להיות 40 ש"ח (10 ש"ח לגיליון) ב-2006 (לפי שירות לקוחות).
רק לאחרונה שמתי לב שהמחיר בחנויות הוא גם 10 ש"ח לגיליון ובנוסף העיתון מפרסם שמנוי עולה 7.5 ש"ח לגיליון.
הילית משירות לקוחות הסבירה לי שהתחלתי במסלול של 5 שקלים לחצי שנה שאח"כ הופך ל-10 שקלים. אמרתי לה שזה לא הגיוני שמחיר מנוי יהיה כמו מחיר בחנות ושמסלול יהיה לכל החיים!!
בנוסף, כל חודש חודשיים החיוב של המנוי הוא 50 ש"ח ולפי שירות לקוחות זה קורה כאשר יש 5 ימי חמישי בחודש. אני מנויה ל"הארץ" וגם ל-"יס" והם לא לוקחים מחיר מנוי שונה בחודש עם 28 יום ובחודש עם 31 יום!!!
חישבתי תשלומים של שנה לפי פירוטי הויזה וסה"כ שילמתי 560 ש"ח ל-12 חודשים. אם יש 52 שבועות בשנה התשלום ההגיוני הוא 520 ש"ח לשנה ואם יש 12 חודשים בשנה החיוב ההגיוני הוא 480 ש"ח לשנה. מדוע חויבתי בסכום הגבוה משתי האפשרויות האלה?
משירות לקוחות הוצע לי מדריך חו"ל ומנוי לשנה ב-250 ש"ח. לפי בקשתי, יצרה איתי קשר אחראית בשירות לקוחות אך גם בשיחה זו לא היה שום שינוי בעמדת העיתון. בסוף השיחה ביקשתי לבטל את המנוי. זה היה ביום שלישי 23.10.07.
כמובן שביום ה' עדיין קיבלתי את הגיליון השבועי... מה יהיה!?
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Timeout שירות לקוחות

, תגובה:
מיה הירש, מנהלת מערך מ שם ותפקיד:
שלום רב תמר,
ביום שלישי, ה-23 באוקטובר 2007, שוחחתי עימך על נושא זה.
במהלך השיחה, הוסבר לך כי בדומה למגזינים אחרים, גם למגזין Time Out קיימים מספר מסלולים לרכישת מנוי, שונים זה מזה.

בשנת 2003 אחד המסלולים שהוצעו למנויים היה מסלול של תקופת היכרות לחצי שנה ב50% הנחה (5 ש"ח לגיליון למשך 26 גיליונות) ולאחר מכן מחיר המנוי מתעדכן אוטומטית למחיר מלא (10 ש"ח לגיליון),ללא התחייבות.
את רכשת את המנוי במסלול זה, ונהנית מתקופת ההיכרות הארוכה והמוזלת.

משנת 2005, מפורסם בכל גיליון (בעמוד 6) מסלול שונה, אחד מיני רבים אחרים, אשר אינו כולל תקופת היכרות אלא מחיר קבוע לגיליון ב-25% הנחה.

עד ה- 16 באוקטובר 2007 לא התקבלה ממך כל פנייה לשינוי מסלול המנוי שלך, ועל כן נשארת במסלול שהוזכר לעיל.

בנושא החיובים, יש לך טעות, ומחלקת שירות הלקוחות שלנו תשמח להבהיר לך את הנושא (ראי פרטים בשדה 'פתרון').

תגובה:
טלפון מחלקת שירות הלקוחות - 1.700.50.90.91.

שעות פעילות מחלקת שירות הלקוחות:
ימים א'-ד' 9:00 – 17:00
יום ה' 9:00 – 22:00
יום ו' 9:00 – 14:00
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה