פרטי התלונה

תלונות Timeout

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים והפרת חוזה מנוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת דרכו של מגזין TIMEOUT הוצא למנויים לרכוש מנוי תמורת 5 שח לחודש לכל החיים. באותה תקופה הגליון בחנויות עלה 5 ש"ח. הוא היה בהרצה. עשיתי מנוי. ואפילו צחקתי עם הסוכן שמה פאום לכל החיים- והוא הוסיף שורה בחוזה (שאגב נמצא אצלי) "מהגליון ה5 חמישה שקלים לגליון לעד- ללא כל התחייבות" . יש לציין שאין שום סיבה לעשות מנוי לשנה או יותר כשהמחיר לגליון בחנות הוא כמו המחיר המוצע במנוי. אולם רק ההבטחה של "לעד" היא הסיבה.
ועבר זמן.. ופתאום אני רואה שמזה 4 חודשים אני מחוייבת במחיר של 7.5 לגליון. (אומנם בדיחה לחשוב שהשיחה היא על 2.5 שח תוספת לגליון, אבל בהתחשב בעובדות ובנסיבות זו עלייה של 50% שמלכתחילה איננה חוקית- לפי החוזה).
התקשרתי.
דיברתי שם עם המנהלת שרות לקוחות שרית.
רציתי זיכוי. ורציתי להמשיך בתנאים שהיו לי .
הם הסכימו או להמשיך ב5 שח לחודשיים (עד שאני אחליט אם אני מסכימה לעלייה במחיר או לשלם את כל הסכום מראש -ולקבל רק עוד שנה את הגליון ב5 שח. וכמובן הזיכוי- רק לחודשיים. ולא יותר.
מההסכם הם התנערו ואמרו לי שהסוכן שיקר והם לא עומדים מאחוריו וגם הוא אינו עובד שם יותר. ולא מעניין אותם. מעולם לא היה כזו הצעה. (שקר!!! יש לי עוד חבר שגם הוא עשה חוזה כזה, רק הוא ביטל בינתיים את המנוי, בלי קשר).
השיחה עלתה לטונים גבוהים. ואני שלא רציתי לאבד את המנוי, ובטח לא את הפריווילגיה של המחיר (מה יש הבעת אמון בעיתון בתחילת דרכו..). אבל נראה לי לא פייר לשלם לשנה מראש שזה אומר גם להסכים איתם בהתנערות שלהם מאחריות על הסוכן. ועל הטענה השיקרית שלהם. שמעולם לא היה מבצע כזה.
עכשיו אני בלי מנוי. ועם פיצוי חלקי בלבד (של חודשיים בלבד).
וזה לא הוגן וצודק שחברה יכולה יום אחד להתנער מאחריות רק בגלל שפעם היה "יותר זול" וזה היה הרצה בלבד.
אני חוזרת שאז- מחיר המנוי היה כמחיר הגליון בחנויות!!!!!!!!!-למה לי לעשות מנוי?
בהסכם לרכישת מנוי לא סוייג ה5 שקלים לתקופה מסוימת (נניח שנה כמו בכל חוזה סטנדרטי, בפרוש נכתב שם -|"לעד!!!!!"
מה- אם מכרתי בית-לפני עשרים שנה -ויש חוזה, אני יכולה לבוא לדיירים- ולבקש עוד 50 אלף דולר- רק בגלל שהבית היום שווה יותר?

מעצבן.
בסך הכל נהניתי מהמגזין ולא רציתי להפסיקו.
(יש לציין שאני פה כי -לאחר שדיברתי עם איילת וגם עם שרית -המנהלת, ולא פעם אחת, עד שחזרו אליי: טלפון ואיי מיילים, וחוץ ממה שהוצא לי- ככתוב, שלא היה לשביעות רצוני, כמובן- כי הותיר אותי נפסדת בכל מקרה.
אגב- בידי מצויים כל המסמכים- מעקב שיחות טלפון- עם מי דיברתי ומתי
מעקב אי מיילים
וכמובן הכי חשוב, החוזה "השקרי" לטענתם
אשמח אם תטופל תלונתי
שוב תודה
קרן אגמון

עוגמת נפש סוג הנזק :
חיוב טיים אאוט לעמוד בתנאי החוזה המקוריים פתרון נדרש :

Timeout שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה