פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרונות לא מקצועיים לתקלות חוזרות ברכב חדש ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי רכב מסוג סיאט איביזה בתאריך 20.12.2010 בנסיעת ההיכרות הראשונה שלי ברכב נשמעו רעשים מוזרים ששאלנו את נציג החברה מה זה הרעשים הוסבר לנו ע"י נציג החברה שהיה ברכב בזמן הנסיעה כי סוג הגיר ברכב זה הוא שונה מכל גיר אחר ומזה נובע הרעש. פחות מחודש אחרי (מד אוץ 1500 ק"מ) הקניה ניגשתי למוסך והתלוננתי על רעשים ורעידות ברכב ונעניתי שגם הרעש וגם הרעידות נובעים מהגיר מסוג DSG ( הילוכים-7). ב 31.1.2012 3 שבועות לאחר מכן הרעשים והרעידות ממשיכים ואף מחמירים בבדיקה חוזרת במוסך ב 31.1.2010 בעקבות פנייתי החוזרת הרכב נבדק ונמצא שיש צורך בהחלפת אלטרנאטור וכל המכלול בוצעה הזמנה לחלקים ורק שבוע לאחר מכן החלקים הגיעו והוחלפו (אלטרנאטור,גלגלת אלטרנאטור,רצועה וגלגלת רצועה) ובניגוד למה שנרשם בדוחות המוסך שלכאורה החלקים הוזמנו והעבודה בוצעה באותו יום ולא כך היה הדבר. בחודש מאי בעקבות נסיעה במהירות של כ 100 קמ"ש במישור וללא נגיעה בבלם הרכב נבלם באופן פתאומי בלימת חירום באמצע הכביש ובנס לא קרה אסון ביום זה. יום לאחר מכן נסעתי עם הרכב למוסך כאשר שוב אני מגולל את הסיפור של רעידות ורעשים ברכב שהולכים ומחמירים ושוב מוסבר פעילות DSG באשר לנעילת הבלם באופן פתאומי המוסך ציין שהרכב נבדק כולל נסיעת מבחן ולא נמצא דבר עוד לציין שהבוחן באותו יום אמר לי שהתייעצו עם החברה בחו"ל ולא מוכרת להם ולא נתקלו בתופעה כזו. ב16.9.2011 ולאחר תיאום מראש מול המוסך הגעתי לטיפול שגרתי של 15000 ק"מ בסיום הטיפול חויבתי ע"ס 451 ש"ח למרות שהובטח ביום הקניה שהטיפול הראשון הוא בחינם אך בכל זאת שילמתי את הסכום הנ"ל. ב24.9.2011 בעקבות כך שנדלקה מנורת המנוע נתבקשתי לגרור את הרכב במיידי למוסך וכך עשיתי אז נמצא כי חיישן הלמדה ברכב לא תקין שהוחלף רק לאחר 3 ימים שהרכב נמצא במוסך. באותו יום ובעקבות תלונתי למנהל שירות לקוחות כי שילמתי בעבור הטיפול הראשון ולא כפי שנאמר ביום הקניה כי טיפול ראשון חינם הוחלט לזכות את החיוב בגין הטיפול. באותו יום בדרכי הביתה מהמוסך כבר נדלקה שוב אותו מנורת המנוע בשלב זה אני מחליטה לנתק קשר עם מוסך הצפון בנצרת לאור גילוי אי המקצועיות והתקלות החוזרות ונשנות פניתי למוסך דב בקריית שמונה בתאריך 28.9.2011 נמצא כי יש צורך להחליף שוב את חיישן הלמדה החיישן הוזמן והוזמנו שוב מספר ימים לאחר מכן להחליפו. בתאריך 22.2.2012 הרעשים והרעידות התגברו והרכב אף הפסיק לנסוע בנסיעת מאמץ בבדיקה שוב במוסך דב נמצא כי יש צורך בהחלפת המצמדים ושוב החלקים הוזמנו והגענו מספר ימים אחר כך לצורך ביצוע התיקון לאחר ביצוע התיקון בצאתנו מהמוסך כבר נשמע רעש שאיננו תקין בהנעת הרכב שלא היה לפני התיקון ונאמר כי לא נשמע רעש חריג בזמן ההנעה. למחרת שוב הגענו למוסך דב והרעש נבדק ונמצא חלק פלסטיק שהיה רפוי (לדברי הבודק) אשר חוזק ונעלם הרעש. נכון לעכשיו הרכב יצא לאחר החלפת מצמדים בגיר ותקינות החלפת ההילוכים איננה לשביעות רצוני קרי החלפת ההילוכים בעלייה מתבצעת לאחר מאמץ רב ובטורים מאוד מאוד גבוהים. ב 29.2.2012 לאחר פניות לסוכנות המכירות ממנה נקנה הרכב ולאחר פניות חוזרות אל מוסך הצפון בנצרת בבקשת יצירת קשר מול מנהל שרות הלקוחות בהקדם לא ניתן מענה במיידי אלא רק לאחר 4 ימים תוך סירוב המוסך להמציא לנו כבעלי הרכב את ההיסטוריה של הפניות ו/או התיקונים וכאשר ההיסטוריה סופקה היא לוקה באי דיוקים כפי שהוזכר לעיל. ולאחר מאמצים רבים ליצור קשר עם מנהל שרות הלקוחות טען שהוא לא הכתובת להפנות את טענותינו.
קניתי רכב "חדש" בכדי שיהיה לי שקט נפשי ולא אתקע בדרכים שילמתי מחיר יקר וקיבלתי רכב שאני מבלה איתו במוסכים מרבית הקילמטראג' הוא לביקוריי הרבים במוסכים.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
1. החלפת הרכב לאלתר ברכב חדש מאותו סוג ואותה רמת גימור ללא תוספת מחיר תוך הבטחה לאחריות לפחות ל 5 שנים. 2. פיצוי על עוגמת הנפש בזבוז ימי העבודה המיותרים והרבים. פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה