פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקרת נוסע במצוקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים יצאתי בטיול לסין באחת מחברות הטיולים המובילות בארץ.הטיול עבר ללא תקלות כל שהן, לשביעות רצונם המלא של כלל המשתתפים, ובהדרכתו של מדריך בכיר, גבר שבגברים, ידען מופלג, ומעל לכל מנהיג ואהוב.
הארוע התרחש על אם הדרך בחבל סצואן, בין שצי ערי תיירות, לישאן וצאנגדו.בנסיעה נוחה ברכב תיור חדיש, עצרנו להפסקת שרותים וריענון, על אם הדרך במקום מוסדר.מדריכנו קצב זמן להמשך,וכקבוצה ממושמעת לא נראתה כל בעיה באופק.בהיותנו שקועים בשתית תה, הגיעה לאותו מקום קבוצה של חברת פגסוס, הידועה גם כן בשרותיה ה טובים, בהדרכתה של מדריכה "בכירה" בשם רות. מדריכנו ,שראה לחץ בשרותים עוד הספיק לזרז אותנו באומרו שכדאי לפנות לקבוצה השניה את המקום, ובחיוך הספיק לזרוק לאויר, שגם לקבוצה מתחברה מתחרה ראוי שיהיה זמן איכות במקום.עלינו לרכב, נשאלה השאלה מפיו אם כולם לולל בני זוג לחדר עלו, וכמו עד אז מאחר ולא נתנה תשובה, הניח הנחה שגויה שכולם עלו והחל בנסיעה.
הבעיה התגלתה כעשר דקות מאוחר יותר, כשהתברר שנוסעת מבוגרת שאינה דוברת אנגלית וכמובן לא סינית ,הושארה מאחור.בו בשניה ,בלם המדריך את הארכב, פנה למדריך המקומי שישב לידו, ושניההם יצרו מיידית קשר עם מנהל תחנת הדרכים אותה עזבנו דקות קודם לכן.עד כאן אנו מטפלים בבעיה שאינה צריכה לקרות, אך כשהיא נעשתה, יצירת הקשר היתה מיידית, עניינית וללא עכבות.בו בזמן, בעודה בתחנת הדרכים, חשה המטיילת שלנו שננטשה, בטעות, אינה דוברת שפות זרות שמחה לראות סביבה קבוצה ישראלית. פנתה מייד לרות המדריכה ובקשה שזו תעזור לה לצור קשר עם המדריך שלה.התגובה הראשונה הייתה, שאין ברשותה מכשיר סלולרי, משונה, בדרכנו בסין פגשנו עשרות מדריכים ישראלים וכולם נשאו 1-2 מכשירי טלפון.
אז פנתה אותה המטיילת לאחד הנוסעים שלדבריה מסר לה ליידית את הסלולר שלו, וכדי להיות עניינית בקשה מרות שתיצור קשר לרכב שנטש אותה מאחור.קשר זה אכן נעשה, אך כאן ההפתעה.מדריכנו הודה לרות באדיבות על שהיא הואילה לקשר את האובדת לקבוצתה, ובקש שמאחר והנסיעה בכביש מהיר, והחזרה על עקבותינו לא זו שתארך המון זמן -למעלה משעה, ומאחר והיא, רות נוסעת לאותו יעד ובאותו הכוון, שתואיל להעלות את הנוסעת שללא ספק הייתה במצוקה, ותוריד אות 10 קלומטר במורד הדרך.הוא נענה בשליליה, שאין זה מחובתה, ונכון שכך, ןבטריקת טלפון שהשאירה אישה בשנות השבעים ,לבדה על אם הדרך.
ברור לכולנו שנעשתה כאן טעות של מדריכנו, אך היכן הרגישות הנחבאת מאחורי קלישאה שנקראת אין ביטוח? את אותן דקות המתנה שבה הושארה.הופקרה נוסעת בודדה באזור זר ,ללאשום רגישות ,התחשבות ופן אנושי.
לנו בקבוצות שפגשנו בדרך ברור שאם זה החומר האנושי של מדריכי פגסוס, אנו לא עוברים דרכה לעולם, ואפילו אם תוצע לנו הטבה נדיבה, ואפילו אם יבטיחו לנו שעם אותה רות, אנחנו לא נוסעים,ראוי שחברה שמכבדת עצמה תגיב על איכותה האנושית של נציגתה.
לידיעתכם, אני נוסע שנים ורק במאורגן וליעדים מיוחדים, כבר קרו מקרים כאלה בעבר, אבל הפן הקולגיאלי של מדריכים, מעולם לא השאיר פגועים ואובדים בשטח!!!
כספי סוג הנזק :
תגובה אחראית הדנה בשיקול דעתה הקר ולא רגיש לנוסעת פתרון נדרש :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה