פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ללההצדקה נושא התלונה:
הדר יעקב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרכב 4 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2006 ראיתי פרסום של טיול לסין והונקונג במחיר של 2870$ ליחיד
התקשרתי לקבל פרטים וקיבלתי בפקס את הפרטים שבהם נאמר כי המחיר הוא שמור בתנאי שאני משלם 100$ לנוסע 5% הנחה על כל מרכיבי הטיול בתשלום בכרטיס אשראי "הוט" מלאתי את כל הפרטים בטופס ההרשמה וכן ציינתי כי אני משלם את כל היתרה בתשלום אחד בהמחאה של בנק בניו יורק וכן קיבלתי אישור בטלפון מגב' מורן אושמונד לאחר שהיא קיבלה אישור כמו כן ביקשתי לחזור 3 ימים מאוחר יותר מהונקונג לאחר זמן קיבלתי אישור הטיול אמור לצאת ב27/4/07 בתאריך 11/4 באתי כדי לסגור חשבון ולהסדיר את התשלום בהמחאה דולרית ואז נאמר לי כי הם לא מקבלים המחאה משוחה על בנק מניו יורק נאלצתי לבצע העברה לבנק בסניף שלי דבר שחייב עלות של 83 ש"ח המרה בנוסף הם חיבו אותי ב210$ לנוסע תוספת דלק וכן 50$ עבור שינוי תאריך הנסיעה ז"א 520$ תוספת שילמתי את הסך הנל והם חייבו אותי בכרטיס אשראי "הוט" בשני חיובים אחד ב520$ וביטלו את ההנחה של5% והשני על שאר הסכום אני פניתי לTURKISH AIRLINS סכום המיסים שהם גובים כולל תוספת דלק הוא115$ שזה כלול במחיר הכרטיס דבר שכבר שילמתי פעם אחת כמו כן הם לא מחייבים מאומה עבור שינוי התאריך כאשר התלוננתי על כך נאמר לי כי זה דמי טיפול 50$
כספי סוג הנזק :
החזר 520$ פתרון נדרש :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה