פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ללההצדקה נושא התלונה:
הדר יעקב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הרכב 4 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2006 ראיתי פירסום של פגסוס לטיול לסין והונג קונג בחודש אפריל 2007 במחיר של 2850$ התקשרתי למשרד וביקשתי פרטים ומסלול קיבלתי הן פקס והן בדואר את תוכנית הטיול וטופס הרשמה שנתבקשתי למלא ולאחזיר בפקס חוזר אני ביקשתי לחזור בתאריך 17/5/07 במקום ב13/5/07 וכן ביקשתי לשלם בהמחאה של סיטי בנק ניו יורק בתשלום אחד כאשר יתקרב מועד הטיולהבקשה אושרה ע"י מורן אושמונד מפגסוס הן עבור השיק והן עבור תאריך החזרה.בתאריך 17/4/07 באתי עם פנקס השקים כדי לסגור חשבון ולקבל את תוכנית הטיסה נאמר לי כי הם לא מקבלים המחאות של בנקים זרים למרות שקיבלתי אישור עלכך ביקשתי לקבל את טופס ההרשמה שהוא למעשה מעין חוזה ואז נאמר לי שהם לא שומרים את הטופס ואינם יודעים איכן הוא כמו כן נדרשתי לשם 50$ לכרטיס עבור הערכת הטיול למרות שחברת התעופה TURKISH AIRLINE לא מחיית דר נאמר לי כי זה דמי טיפול לאברור לי איזה טיפול. וכן לפתע הופיע חיוב של תוספת דלק 210$ לכרטיס כאשר חברת התעופה אינה מחייבת את פגסוס בסכום כזה ובנוסף כאשר נרשמתי שילמתי 200$ להבטחת המחיר כמו כן אני חבר במועדון הוט אשר מקנה 5% הנחה על מחיר הטיול אני שילמתי בכרטיס אשראי הוט אבל עבור החלק של תוספתבסך 520$ לא קיבלתי את ההנחה
כספי סוג הנזק :
החזר של 520$ פתרון נדרש :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה