פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית היטל דלק במחירי דלק יורדים נושא התלונה:
קוריצקי מנחם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לטיול באוזבקיסטן בחודש יולי 2008. נאמר לי בזמן הרישום שבמידה ותחול עלייה במחיר הדלק יתווסף למחיר היטל דלק. כשבוע לפני הנסיעה, עם קבלת הכרטיסים, ירדו מחירי הדלק העולמיים ב-25%. למרות זאת, נדרשתי להוסיף היטל דלק בגובה 109$ לנוסע. פניתי לחברה הן בטלפון והן בפקס, אולם עד היום לא זכיתי לקבל את תגובת החברה. שימו לב שזאת חברה שאינה מגיבה לתלונות לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
איתמר (סמנכ"ל) שם ותפקיד:
היטליי הדלק הינן נושא בעייתי, חברות הטיולים בארץ תלויות בחברות התעופה לגביי הורדות דלק והעלאותיהם. כאשר דלק עולה או יורד בעולם אין זה מתבטא ביחס ישר בצורה נקודתית ומהירה - חברות תעופה קונות מאגריי דלק מראש בעסקאות שנקראות עסקאות FORWARD - וכך מקבעות את מחיר הרכש של הדלק - דבר אשר איננו מאפשר לחברות התעופה להנמיך מחיר הכרטיס.
במידה ומחיר הדלק יורד או עולה אין זה מן ההכרח שהעלאה / ירידה תתבטא בכרטיס באופן מיידי - לעיתים התיקון נעשה בתקופת זמן שאיננה תוחמת את זמן הקנייה או ביצועה של העסקה.
כיוון שפרסום הטיול לא נעשה בעת הקנייה, ישנם פערים בעלות היטליי הדלק והמיסים מרגע הפרסום ועד מועד היציאה עצמו אשר בילתי תלוי במועד ההרשמה - ולכן נדרשת לשלם תוספת גם בעת שקיימת בעולם ירידה.
אנו לעולם איננו לוקחים מעבר לדרישה ולתוספת של חברת התעופה - המחיר שמתווסף או יורד הינו המחיר הנקבע על ידיי חברת התעופה ולא על ידי חברת הטיולים.

ומקווה שהסבר זה עונה על שאלתך.
אבדוק מדוע פנייתך לא נענתה עד כה עם המחלקה המטפלת בכך.
בברכה
איתמר
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה