פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הוגן של חברת פגסוס נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לטיול לדרום אמריקה ברזיל ארגנטינה וצ'ילה ב- 1/8/2011 . תאריך טיול זה ניבחר על פי מדריך ששובץ לאותו טיול. חודש לאחר שנרשמתי ראיתי פרסום בעיתון ששתי קבוצות יוצאות באותו תאריך עם שני מדריכים, ולא המדריך שנרשתי אליו כשזה היה התנאי שלי ליציאה . בברור טלפוני עם החברה נאמר לי שהמדריך שנירשמתי בגללו לטיול לא יוצא. מאחר ובטיול שיצאתי עם החברה לדרום אמריקה פרו בוליביה ואקבדור נפלנו עם מדריך לא טוב והתלוננו נגדו, הפעם לטיול הזה בסכום היקר שהוא עולה אינני מוכנה לצאת עם כל מדריך. אני רוצה לדעת למה עלי לשלם דמי ביטול, כאשר החברה לא עומדת במחוייבות שלה ללקוח. נכון שלפעמים מדריך לא יכול לצאת בתאריך שניקבע לו , אבל עם לקוח מתנה את יציאתו לטיול בשל מדריך מסויים שהוא רוצה לצאת איתו ודברים משתנים בחברה לא הוגן לא לאפשר ללקוח לבטל את יציאתו לטיול , בעוד שמדובר בארבעה חודשים לפני.בטופס הרישום שלי לטיול ביקשי שירשמו את התנאי שהצבתי והכן זה רשום. ברצוני לציין שלא הוגן לא לאפשר ללקוח לבחור את המדריך לטיול, ולחברה לשנות את המדריכים כראות עיניה מבלי ליידע את הלקוחות.
כספי סוג הנזק :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור , ש שם ותפקיד:
מבירור מול מנהלת המכירות והתיעוד עולה כי, הלקוחה שוחחה עם נציג מכירות אשר הסביר לה כי אין אפשרות להתחייב על מדריך ובמקרה של ביטול דמי הביטול הינם 47$ לאדם על פי תוכנית הטיול.
חברת פגסוס אינה יכולה להתחייב למדריך מסוים בטיול , מעבר לדרוש, פגסוס נוהגת לחשוף בפני לקוחותיה זמן מה מראש את זהות המדריכים בטיולים השונים כחלק מאסטרטגיית תפעול וכמובן תוך רצון לתת מידע מלא ללקוחותינו טרם הטיול. אולם, מידע זה נתון לשינויים בשל אילוצים. אחרי הכל, גם מדריכים הינם בני אדם ותמיד ייתכנו אילוצים שונים אם בשל מצב בריאותי, מילואים, השתלמות מקצועית, פטירה, אירוע אישי או כל דבר פתאומי אחר. כמו כן, על פי תקנון החברה, אשר הלקוחה אישרה שקראה בטופס הרישום מצויין במפורש כי "אין פגסוס מתחייבת על שיבוץ מדריך ספציפי והיא רשאית לשנות את שיבוץ המדריך בכל עת."
תגובה:
אשר על כן, בקשתה נדחית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה