תלונות פגסוס

‏יום חמישי ‏28 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלום
לאחר התיחסות שלכם לתלונה שלי באתר חשבתי לנכון להגיש שוב עירעור על תשובה שלא היתה מנומסת ומכובדת ממכם על נזק שניגרם למזודות שלנו.נשאלתי על ידי נציגה שלכם בזמן שיחה על שאלה שכתבתי עליה באתר זה, מדוע לא פיניתי אליה ישירות.אז עכשיו אני פונה ישירות אולי זה יעזור.בטיול למוסקבה וסנטפטרבורג נסענו באוטובוס, ביום האחרון לטיול יצאנו בבוקר עם המזודות לטיול ולשדה התעופה ולטוס הביתה כמו בתכנית. התחיל לרדת גשם. כאשרבסוף היום הגענו לשדה התעופה ראינו שבגז'(תא המטען) היה מלא מים והמזודות שהיו בשורה הראשונה היו רטובות מאד. התלוננתי בפגסוס היה החלפת מאיילים וטלפונים ופגסוס התנערו מכל הענין ושלחו אותי לחברת הביטוח שלי.ההיתי מבוטח דרך כרטיס האשראי ולא היה כסוי למקרה כזה.(וגם זה לא עינינה של חברת פגסוס) חזרתי לפגסוס והם ניפנפו אותי בצורה הכי לא יפה ומנומסת.
במפגש חברים שהיו בטיול זה שכן עמדו על שלם כן קיבלו פצוי כספי עבור הנזק.אני שלא לחצתי מספיק נאלצתי לוותר.
אבקש שוב לבדוק את תלונתי ואולי דעתי על פגסוס תשתנה ונחזור להיות לקוחות שאת כל הטיולים עשינו איתכם.
תודה ושנה טובה
כספי סוג הנזק :

פגסוס שירות לקוחות

פנינה - אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח קיבל שני מכתבי תשובה לתלונתו מטיול למוסקבה וסנט פטרסבורג מתאריך 04.07.2011 ובו ציינו שחברת פגסוס אינה אחראית על נזקיי כבודה משום סיבה שהיא ואין טעם לגולל האשמה על פגסוס גם אם הכבודה ניזוקה במטוס, אוטובוס או בכל שלב בטיול. בשביל זה נעשים ביטוחים ולשם כך הם קיימים ועל הלקוח במקרה זה לתבוע את חברת הביטוח בה ביטח את נסיעתו שלו ושל רעייתו עליזה.
שוחחתי עם הלקוח הבוקר ושוב הזכרתי לו את התשובות ששלחנו לו ב- 19.09.2011 וב- 09.10.2011 וחזקתי את דבריי והקראתי לו כתבה מעיתון ידיעות אחרונות מ"ממון" מתאריך 21.08.2013 מאת העיתונאית ליטל דוברוביצקי , המציינת "טסים לחו"ל.. אל תחשבו אפילו לצאת מהארץ בלי ביטוח נסיעות .." ואצטט "רוב פוליסות ביטוח לחו"ל כוללות כיסויים נוספים, כמו ביטוח תאונות אישיות, ביטוח ביטול נסיעה, הטסה רפואית, ביטוח כבודה ועוד. תמיד יש לשים לב לכיסויים ולהחרגות והאם הביטוח מתאים לצרכים המיוחדים שלכם."
כפי שציינתי ענינו ללקוחות לפני שנתיים ומצרים שהם עדיין מתעסקים בנושא למרות שקיבלו תשובות מפורטות וענייניות ואנו תמיד ממליצים לכל לקוח ולקוח לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל .
תגובה:
להבא יש לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל כפי שאנו תמיד ממליצים ואם אכן הלקוח ביצע שיפנה לחברת הביטוח כפי שהמלצנו.
בברכת שנה טובה ונשמח לראות הלקוחות בעתיד שוב בין מטיילנו.