פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן לצפון ספרד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
טלפון החברה 036374000 אשת קשר - יהודית כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל השתתפתי בטיול הנ"ל שאורגן ע"י חברת פגסוס במהלך הטיול התברר שבאותו תאריך יצאו שתי קבוצות במקביל . בשטח ,הקבוצה בה השתתפתי היתה "פחןת מועדפת" ולכן קיבלנו מלונות גרועים ,במספר אתרים לא היה מדריך מקומי וכו" .אבל הבעיה הנוראה היתה המדריך שהיה בעל כושר אירגון וניהול נמוך ביותר ,ולכן כלל הקבוצה נפגעה. התשלום של שתי הקבוצות היה זהה.!!!
לי אישית היתה תקרית מול המדריך ,לאחר שהעליב את אישתי ובמהלך ויכוח הוא עצר את האוטובוס פתח דלת קידמית ושאל האם אני רוצה לרדת ?
התנהגות פוגעת מעליבה ולא אחראית . מובן שהנושא גרם לי ולאישתי עוגמת נפש לאורך כל הטיול .
פניתי לפגסוס וביקשתי לדבר עם המנכל ולהסביר לו פנים אל פנים מה קרה ואיך אפשר לשפר בעתיד .אבל משום מה זה כנראה לא מעניין אותו .
ולכן החלטתי להפגש איתו בבית משפט לתביעות קטנות ולתבוע את עלבוני ופיצוי על עוגמת הנפש.בנוסף לכך אין ספק שאני וכל יתר המשתתפים הפכנו להיות שגרירים שלילים של חברת פגסוס .


עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחה דחופה עם מנכל פגסוס ולאחר מכן החלטה איך להמש פתרון נדרש :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה