פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלוקת כדים לא בשעה שנקבעה!!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאן הגענו שחברה כמו נביעות לא רואה את הלקוח ה"קטן" ממטר ויורקת לו בפרצוף!!! ודווקא כאשר נכנסו לשוק מתחרים חזקים כמו תמי4 , אלקטרה וכו' לצדם של מתחרים ותיקים כמו מי עדן.
אני בעל משרד תיווך במרכז המסחרי בחיפה, החלטתי לעבוד עם נביעות ומאז הסיוט שלי פשוט לא נגמר!!! כידוע, משרד תיווך נפתח משעה 10:00 בבוקר לכן ביקשתי שיביאו למשרד כדים משעה 10 כמובן! בפועל כל חודש מחלק מביא את הכדים בשעה 8 לבין 9 בבוקר ובנתיים המשרד (שהוא גם ככה קטן ) הופך למחסן של נביעות מלא בכדים ריקים. בפעם הראשונה אני והפקידה שלי שהתקשרנו ל"שירות לקוחות" - (שכנראה שכחו מה מטרת עבודתן) , הנציגות פשוט גרמו לנו לרדוף אחריהן אחרי כמה ניתוקים, העברות בקיצור "תרדוף אחרינו" ! וכל חודש אותו סיפור, תורמים שעת עבודה שלנו לחברת נביעות החצופה!!!
הבנו שלדבר עם פקידות זה כמו לדבר לקיר, ממלא אנחנו לא מעניינים אותן, אז ביקשנו לדבר עם מנהל - מישהו אחראי שאולי כן יכול לעזור לנו! את המנהל לא קיבלנו - אבל קיבלנו את אחראית משמרת בטי שניסתה להסביר לנו שזו החברה וכך היא פועלת ואין לה שום אפשרות לבקש ממחלק לבוא ב10 ולעזור לנו- ובמילים אחרות : "אתם יכולים לעזוב ולא לבלבל לנו את המוח "- ואגב את המנהל כל כך קשה להשיג, אחרי כמה ניסיונות לדבר איתו, נאמר לנו שאי אפשר להעביר אותנו למנהל - הוא לא מקבל שיחות (כנראה מאוד עסוק בשיפור שירותי החברה) והוא יחזור אלינו היום או מחר (אם בכלל...), כי עד עכשיו אנחנו מחכים!
בקיצור, כמו שנאמר כבר "מה צריך לעשות בשביל לשתות כוס מים...."
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחה עם מנהל או מישהו שמוכן להקשיב ולפתור את הביזיון הזה פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה