אי עמידה בחוזה שנסגר טלפוני-חיוב מוגזם ואילוץ לשלם |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הירדן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
סגרתי עסקה על סך של 99 שח לחודש ל 3 כדים,
הובטח לי מתקן מים במתנה חינם .
בפועל העלות היא 99 שח רק לעסקה לשנה לאחר מכן המחיר קופץ בעוד 25 ₪ , המכשיר מושאל ולא שלי , כשחייגתי לשירות לקוחות לא ידעו להסביר לי למה במחיר מוגבל בזמן והבטיחו שנציגת המכירות תחזור אליי.לאחר 3 ימים כשהנציגת מכירות לא חזרה ביקשתי לבטל את העסקה מאחר וההבטחה של נציג המכירות לא מומשה, נאמר לי כי רק לאחר 6 ימי עסקים יחזרו אליי משימור לקוחות.
סיכמתי עם נציגת נביעות כי אני רוצה לבטל את העסקה הטלפונית מאחר ומותר לי לבטל עד 14 יום מביצוע העסקה-אולצתי לשפוך את המים שסופקו לי על ידי נביעות מאחר והם לא מקבלים קנקנים ריקים ועל כך חוייבתי ב128 ₪ , כמו כן חוייבתי בדמי יציאה על עסקה בסך 100 ₪ על עסקה שמלחתחילה לא היתה כפי שסוכם.
סהכ כל ההתנהלות מול נביעות עלתה לי 228 שח על עסקה שלא יצאה לפועל, התנהגות מבזה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מלא של 228 ₪ על עסקה שלא יצאה לפועל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|