פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון רביעי לבטל עסקה של בר מים נוביה של נביעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
והנה נביעות ממשיכה לאכזב ...

לפני כחודש רכשתי מנביעות בר מים נוביה. כעבור שבוע הגיע טכנאי להתקין את הבר, ולצייד אותי במארזי מים.
אבל לצערי, הבר לא עבד כראוי. מים קרים יצאו לפעמים, ומים חמים יצאו ישירות מתחתית המיכל – מציפים את כל האזור סביבם.
התקשרתי לנביעות – וכעבור למעלה משבוע שלחו טכנאי (את אותו אחד שהתקין את הבר..) הטכנאי "תיקן" וגם האשים אותי שזה בגללי, אבל כמובן כמו שקורה לעיתים קרובות – מיד כשהלך, הבר חזר לסורו עם אותה תקלה בדיוק (ועל המסך החכם מופיע העצה לקרוא לטכנאי).
בשלב זה כבר התחלתי להראות סמני שבירה. למעלה משבועיים, אי אפשר להשתמש בבר אבל לחכות לטכנאי שעות על גבי שעות – דווקא כן צריך..
התקשרתי לנביעות וביקשתי לבטל את הרכישה. נציגת השרות (קרן) התנצלה, הבטיחה לפתור את הבעיה הפעם באמת, "עוד הזדמנות אחת" ולאחר שכנועים, הסכמתי לתת את המכשיר למעבדה (למרות בקשתי להחליף פשוט מכשיר. הרי לא הצלחנו להשתמש בו כלל.. ).
הטכנאי היה אמור לבוא, איך לא? שבוע אחר כך ואני השארתי את הבר ליד הדלת כפי שסכמתי עם נציגת השירות.
כמובן, שהטכנאי לא בא, לא הודיע ולא כלום.
שוב התקשרתי (זועמת) לשירות לקוחות, עוברת מנציג לנציג, מסבירה שוב ושוב, מגיעה לטונים גבוהים, ושוב מגיעה לקרן ואיתה קובעת תאריך חדש לאיסוף המכשיר והחזרת מכשיר התמי 4 שנביעות לקחו תמורת זיכוי למים (כבר ציינתי שלא נהניתי מהמים כי המכשיר לא עובד??)
וכמובן, שוב הטכנאי לא בא... למרות שדאגתי שמשהו יהיה בבית לחכות לו.. (וכמובן שילמתי על השעות הללו).
ושוב התקשרתי, ושוב 3 נציגים, ושוב קרן, ושוב קבענו. להיום, יום שלישי 4.5 ושוב אני בבית מחכה לאיש נביעות.
וכיוון שהשעות נוקפות ואין איש – שוב אני (!) מתקשרת למוקד ושוב מתברר לי שהוא לא יגיע היום. אלא בכלל בתאריך אחר, שכמובן לא תואם איתי.

למרות הטקסט הארוך – אין לי מילים לתאר את רמת התסכול, הזעם והעוינות שאני חשה כלפי חברת נביעות. זו חוצפה, וטמטום, אטימות ואדישות. בשביל מה להוציא כספים על פרסום אם נביעות לא מסוגלת לתת שירות פשוט למצטרפים חדשים?
שלא נדבר על זה שבשביל ה"תענוג" המפוקפק של לנסות (!!) להשתמש בבר נביעות – עלי לשלם לנביעות דמי ביטול עסקה של 200 ₪ ועוד עבור מארזי המים שלא השתמשתי בהם!!!!!!!!!!! (כבר ציינתי שלא ניתן להשתמש במכשיר מהיום הראשון שהוא פה???).

והנה לכם משהו ל"גוף ולנשמה". אני עם נביעות גמרתי. לתמיד, לא בר, לא בקבוק, לעולם.
וגם לחברי, בכל פורום אפשרי, אמליץ ואפציר. רק לא נביעות.

עדיין מחכה לנציג השירות שיתקשר, ואיש השירות שיבוא לקחת את המכשיר, להחזיר לי כספי ואת בר המים של תמי 4.
מבטיחה להמשיך לעדכן- את כל העולם ואשתו.
בזבוז זמן, אכזבה, כעס סוג הנזק :
ביטול העסקה במלואה פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה