פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות ומקצועיות והתנעות מאחריות עקב טעות שלכם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני רושם מכתב זה בעיקבות שרשרת של מקרים לא נעימים ואף מבזים שלכם- חברת נביעות מולי בתור לקוח, לאחר שרדפתי אחריכם כמה ימים בלי שום טיפול הולם מצדכם.
בתאריך 16/2/2017 יום חמישי עברתי דירה, בעיקבות המעבר קבענתי טכנאי שיבוא לאסוף את הציוד שכן החלטנו שאין צורך בבר בבית החדש. תיאמנו כשבוע לפני המעבר טכנאי ליום המעבר 16/2/17 שיבוא לאסוף את הציוד בכל שעה שיחפוץ, רק בקשתי היחידה היתה שיודיעו לי מראש כ20-30 דק לפני שמגיעים שכן אנחנו באמצע מעבר והדירה החדשה נמצאת בקצה השני של העיר וזה הזמן שיקח לי להגיע.

ביום חמישי ה 16/2 בשעה 15:25 קיבלתי טלפון מטכנאי ( ממספר 052-6077525 ) שאמר שבעוד כ 4 דק יגיע לאסוף את הציוד. הסברתי לו שביקשתי שיודיעו לי כחצי שעה מראש כי אני לא נמצא בדירה הישנה . אותו טכנאי אמר שהוא לא יכול להגיע יותר מאוחר ושהוא צריך לבדוק עם המנהל שלו ושיחזור לעדכן אותי. בנוסף אציין שהצעתי לטכנאי שאני יכול באותו הרגע לעזוב הכל ולצאת לכיוונו אך זה יקח לי כ 20 דק לפחות להגיע. שוב הטכנאי ענה שידבר עם המנהל שלו ויחזור אליי. אותו טכנאי לא חזר אליי! ואף ניסיתי להתקשר למספר ממנו התקשר מבספר פעמים אך הטלפון היה לא זמין.

ביום ראשון ה19/2 אחרי שחלפו מספר ימים אף נציג מחברת נביעות לא יצר איתי קשר כדי לבדוק מה עם הציוד!!! אני זה שיצר קשר ביום ראשון בשעה 12:00 דרך *8182. ענתה לי נציגה בשם עדי. הסברתי לעדי את כל המקרה מהתיאום של הטכנאי, לזה שהגיע בלי התראה ושלא חזר אלייי אחרי שאמר שיחזור!!! הסברתי לעדי שאני כבר יצאתי מהדירה הישנה ושהבר נשאר בדירה הישנה שכן לא רציתי להשאיר אותו בחוץ שמא יגנבו אותו או יהרס מהמזג האוויר. כמו כן הסברתי לעדי שביום שני ה20/2 אמורים להיכנס דירים חדשים ואני לא יכול לאחסן את הבר שם מעבר לתאריך הזה. אז הודעתי לה בצורה חד משמעתית שצריכים לאסוף זאת מהסיבות האלה אחרת אני מסיר אחריות מהשתלשלות הדברים שכן אין אני אשם בזה שאתם לא עמדתם במועד שקבענו מלכתחילה. עדי אמרה שהיא תבדוק את המקרה ותחזור אליי בזמן הקרוב.

בשעה 15:46 שוב אני חייגתי לשירות לקוחות כי לא חזרו אליי!!! ענתה לי בחורה בשם ליטל, שהודעתי לה שמבחינתי לא מעינין אותי כבר אם תבואו לאסוף או לא את המכשיר כיוון שאפילו לכם לא איכפת מה יקרה לו , ושמבחינתי המכשיר יעמוד בחצר כי דיירים חדשים צריכים להיכנס ובנוסף כי אף נציג לא חוזר אליי ואני רק זה שרודף אחריכם לאחר שאתם אלו שלא עמדתם במה שסגרנו. ליטל הנציגה העבירה את השיחה לעדי. טענתי מול עדי מדוע לא חזרה אליי, היא ענתה "התכוונתי בדקות הקרובות", תסלחו לי מאד שאני לא מאמין לאמירה הזו שכבר חזרה על עצמה מספר פעמים עם נציגים שונים ולא קויימו!!! בנוסף הנציגה עדי, אמרה לי שהיא הבינה מהנציגה השניה ליטל שאני קיללתי ואיימתי, אני מאד מקווה שאתם שומרים הקלטות כי מפה זה לבית משפט להוצאת דיבה! אני בחיים לא קיללתי ובטח לא איימתי ,אלא ציינתי עובדה שהמכשיר הזה לא ישאר בבית ודיירים חדשים נכנסים וזה יעמוד בחצר וזה כבר יהפוך להיות בעיה שלכם!!! עדי שכבר לא היתה נעימה ולא נחמדה בדיבור או בגישה שלה והחלה להרים את הטונים, אמרה שרק ביום שלישי ( 21/2) יהיה לה טכנאי באזור נתניה והוא יאסוף, הסברתי לה שאני עובד ואין לי אפשרות ביום שלישי וגם שדיירים חדשים נכנסים כבר בשני אז זה חייב להתפנות לפני! ולכן האפשרות היחידה היא להגיע היום יום ראשון או בשני . עדי אמרה שאין לה טכנאי יכול להיות רק בשלישי וזה מה יש. סליחה?!!?!?!?!? זה מה יש? למה אני אשם שהטכנאי שתיאמנו איתו לא הודיע לי חצי שעה מראש כמו שקבעו??? ועוד ציינתי זאת כשקבעתי את הטכנאי שיודיעו לי מראש חצי שעה!!!!! וזה שהוא לא טרח לחזור אלייי??? אני עוד מנסה להיות בסדר ומתקשר אליכם מספר רק של פעמים כדי שתאספו את הציוד שלכם כדי שלא יהרס באיזשהו צורה. עדי אמרה אין לי יום אחר . אמרתי לעדי שמבחינתי זו לא בעיה שלי ושהיא צריכה למצוא פיתרון ושתשלח טכנאי במיוחד לאסוף את הציוד ביום שני והיא סירבה!! עדי אמרה אז שנשאיר את הציוד בחוץ. אמרתי איפה בחוץ? במדרכה??? ואם יגנבו??? אתם לוקחים אחריות על זה?? היא אמרה לא אתה אחראי אם יקרה משהו, אז איך לעזעאזל את מציעה דבר כזה??? זה הפיתרון שלך??? לדפוק אותי??? למה אני אמור לנחש אם יקחו את זה או לא?? פשוט תשובה לא מקצועית ואפילו מזלזזלת בי כאדם. הצעה נוספת חצופה שלה היתה שאני אביא את זה אליכם!!! מכשיר + 4 כדים!!! נראה לכם הגיוני שאני יעצור יום עבודה שלי להעמיס את זה ???? שאתם אפילו לא מוכנים להוציא טכנאי במיוחד אליי לאחר שאתם פיקששתם???? זה התפקיד והאחריות שלכם מולי בתור לקוח לעשות זאת!!!! מפה השיחה עם עדי כבר הפכה ללא נעימה ואפילו חצופה עם ההצעות הלא מקצועיותת והמבזות שלה. הודעתי לעדי שמבחינתי זה צריך להיות מפונה עד יום שני ואם לא אני מסיר אחריות שכן זה כבר לא באשמתי ואתם לא מנסים אפילו לפתור את הבעיה. היא שוב טענה זה מה יש רק ביום שלישי יש לה טכנאי בנתניה. ביקשתי מעדי לדבר עם מישהו בכיר ממנה ,היא טענה שזה מה שהמנהל שלה אמר לה להגיד לי. שוב התעקשתי ואז אמרה שתוך 48 שעות יחזרו אליי ששאלתי אותה מה שם המנהל ,אמרה לא יודעת ( איך לא יודעת אם אמרת שהוא אמר לך הרגע מה להגיד) והשיחה הסתיימה.

אתמול היה יום שני 20/2 ואף נציג מחברת נביעות לא יצר איתי קשר בנושא.
אני הייתי אובד עצות וביקשתי במיוחד מהדיירים אם יוכלו להשאיר את המכשיר עוד יום בבית אצלם.

היום יום שלישי , ה21/2 התקשר אליי טכנאי בבוקר ב8:00 להגיד שיגיע בן 9-10 בבוקר. בדקתי עם הדיירים החדשים אם זה בסדר והאם הם בבית אולי בבוקר. במזל , ואני אומר "במזל" כי בבקרים אף אחד לא נמצא , היה מישהו בבית בגלל המעבר וסידור הבית והטכנאי אסף את הציוד.

זו היתה ההשתלשלות של המקרים מיום חמישי ועד להיום, יום שלישי ה 21/2.
לכל אורך הדרך לא היה שום רצון מיצדכם לנסות ולתקן ולפתור את המצב לטובת שני הצדדים, וזה עוד לאחר שאתם אלו שלא עמדתם במה שנקבע מראש. אף נציג לכל אורך הדרך לא טרח לחזור אליי ולא אפילו פעם אחת ולתת לי מענה אך פותרים קדימה את הבעיה שנוצרה, אני הייתי צריך כל פעם לרדוף אחריכם בטלפנים ועוד לקבל יחס מגעיל ומבזה מנציגת השירות שלכם שהיתה חצופה ולא מקצועית בכלל. לכל אורך הדרך אפילו לא פעם אחת לא לקחתם אחריות על זה שלא אספתם בזמן את הציוד כמו שנקבע והפלתם את כל הפיתרון לביה עליי. אני הייתי צריך לבקש טובה מהדיירים הדשים שאני לא מכיר אותם, לשמור אצלם עוד יום את המכשיר , ולמזלכם! כן למזלכם היה מישהו היום במקרה בבית כשהטכנאי הגיע. אחרת סביר להניח שאם לא גם היום לא הייתם אוספים את זה.
עוד אציין שלא הראתם לכל אורך הדרך מקצועיות או שירותיות ועד עכשיו אף בכיר/מנהל לא חזר אליי למרות שביקשתי ועדי הנציגה אמרה תוך 48 שעות, שחלפון להן כבר!!!!! אז הרושם שהשארתם מכל זה הוא טעם רע מאד בפה! ותהיו בטוחים שלא רק שלא ארכוש מכם בר מים בעתיד או אפילו בקבוק נביעות קטן של מים, לא אמליץ עליכם ואף אספר את החוויה הלא נעימה הזו, כדי שאחרים יכולו ללמוד ולא לעבור את מה שאני עברתי איתכם . כי לרכוש בר מים ידעתם לקפוץ ישר ולהגיע , אבל שיש בעיה וצריך פיתרון התנערתם מכל אחריות והפלתם הכל עליי כלקוח. אז שירות אתם לא יודעים לתת, וכנראה גם העובדים שאתם מעסיקים לא מבינים את הבסיס בלתת שירות כי "ההצעות" שניתנו היו מבזות ואף משפילות, וזה בדק בית שלכם.
לחברה עם שם וותק כמו שלכם ציפיתי להתנהלות אחרת שתכבד את השם שלכם ובטח אותי התור לקוח מה שלא היה לכל אורך הדרך.
אני מקווה מאד שלתלונה הזו תהיה התייחסות הולמת מצידכם ולא תתעלמו ממנה כפי שעשיתם עד עכשיו עם כל מה שהיה .

תודה
.

עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה