שירות לקוי בחברת נביעות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט הצטרפנו לחב' נביעות, מאז ועד היום תקלות מרובות, גם לאחר מכתב חריף למנהלת קשרי לקוחות בחברה (אורית זכרוני)- ההתייחסות היתה בלתי הולמת וללא מתן מענה רציני לתלונותיי. בכל שיחת טלפון מוציאים את הלקוח שקרן עוד יותר מהשיחה הקודמת.
דוגמא לתקלה: לאחר שיחת טל' לבירור עלות מים בטעמים, התקבלו לביתי 2 ארגזי מים בטעמים(וזאת למרות שבפירוש לא הזמנתי, ואף ביקשתי שיאתרו את הקלטת השיחה, כי כאמור האשימו אותי שכן הזמנתי), האחראית הבטיחה שהחיוב לא יבוצע היות והחיוב הוא עתידי, אך הפלא ופלא שחוייבתי בכל זאת. ישנן המחשות נוספות לחוסר השירות, חוסר האכפתיות והזלזול בלקוחות, אך אמנע מלהמשיך ולפרטן כאן היות וכל הפניות הועלו על הכתב לידי החברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
התייחסות הולמת לתלונותיי ומתן פתרון לחיוב שבוצע. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|