פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והתעלמות מלקוח נושא התלונה:
בנגייב אנה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חברת נביעות זה מספר חודשים . לפני שהצטרפתי אליהם אמרו לי שהחברה לא ממש טובה בשירות לקוחות , אך בכל מקרה הצטרפתי אליהם , בהתחלה הייתי דיי מרוצה ,אח"כ ביום חמישי בערב , באתי לקחת מים מהמתקן והמתקן לא עבד , קניתי מים כדי לא להשאר בשישי שבת ללא מים , ואח"כ קיבלתי כד מתנה כפיצוי. אחרי תקופה מסויימת גיליתי שאני מחוייבת יותר ממה שקבענו עם נציגת מכירות של החברה , עד שהסברתי לנציגות שירות שהיה לי הסכם אחר לקח קצת זמן אך בסוף קיבלתי את הזיכוי , אחרי כחודש שבא טכנאי ו"סידר" , יום שישי בצהריים שוב המתקן הפסיק לעבוד , ניסתי להחליף את הכד (כמו שהסבירו לי בעבר ) אך שום דבר לא עזר , שוב נאלצתי ללכת לקנות מים , ולחפש ממי אפשר לקחת קומקום כי מאז שהתחלנו להשתמש בנביעות אין לנו קום קומקום בבית. כשפניתי לשרות לקוחות , אמרו לי שהטכנאי יגיע רק ביום שני , אמרתי לנציגה שאני לא מוכנה לחכות ליום שני , אחרי הלחצים מצידי הטכנאי הגיע ביום ראשון "תיקן" את המתקן והביא לנו כד מים מתנה כפיצוי (שלבסוף חייבו אותי אליו) , אחרי שוב כמה זמן הזמנתי גם בקבוקים קטנים לבית , את הכדים של המים הביאו לי ואת הבקבוקים שכחו ואמרו לי שיש בעיה עם המוביל הקבוע כי הוא חולה , והעוזר שלו התבלבל והם יוכלו לספק לי את הבקבוקים רק בעוד שבועיים. הייתי פשוט בשוק מהחוצפה שלהם , ועמתי על כך שיביאו לי את המים בהקדם . רשמתי תלונה באתר שלהם , אך אף אחד מהם לא טרח לחזור אליי , פשוט יום אחד הביאו לי עוד כד מים , ואף אחד לא ידע להסביר לי למה , אז הנציגה אמרה שזה כנראה בגלל התולה שרשמתי באתר.
במקום לחזור אליי ולדבר איתי , הם פשוט ניסו לסתום לי את הפה עם כד מים.
ולבסוף אני רואה שבחשבון חייבו אותי על כד מים שקיבלתי כפיצוי.
אני לא סובלת חברות שכל חשבון וחשבון אני צריכה לבדוק כי ידוע בוודאות שהם טועים. חברה שלא יודעת לתת שרות ולהיות הגונה ואמינה ללקוחותיה לא אמורה להתקיים כלל.
אני כרגע מחוייבת לנביעות עד תום החוזה (חייבו אותי לשנה) , אך ברגע שאני אוכל אניאעבור לחברה אחרת ואני ממש לא ממליצה להצטרף להחברה הזאת ,חבל שלא שמעתי לכל אלה שאמרו לי שהשרות שלהם לא טוב.
אני מקווה שאחרי פנייתי באתר זה , משהו מנביעות יתייחס קצת ללקוח ולא סתם ישלחו לי עוד כד מים כפיצוי , כי התלונות דרך האתר לא ממש עוזרות :(
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור שרות לקוחות בחברה פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
טלי זילברינג, אחראית פ שם ותפקיד:
פנייתה של גברת בנגייב נבדקה וטופלה לשביעות רצונה, והיא תמשיך ליהנות משירות נביעות בר ומהמים המינרליים הטבעיים של חברת נביעות גם בעתיד. תגובה:
גברת בנגייב תמשיך ליהנות משירות נביעות בר ומהמים המינרליים הטבעיים של חברת נביעות גם בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה