פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום גבייה של חברת נביעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במשך 3 שנים האחרונות הייתי לקוחה נכבדה של חבר נביעות. התשלומים בוצעו ע"י הוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי שברשותי. לפני כחודשיים סיימתי את ההתקשרות עמם כחוק ומסתבר שעקב גניבת כרטיס האשראי שברשותי ולמרות שהובטח לי ע"י חברת האשראי שכל הוראות הקבע יכובדו נותרה יתרה לתשלום של 196.30 ש"ח. בתאריך 29 ליולי נשלח לי מכתב גבייה שמציין שאם לא אסדיר את התשלום תוך 14 יום תנקטו אמצעים משפטיים נגדי. עקב מעבר דירה הגיע המכתב אלי כעבור חודש ואיתו מכתב מעו"ד הפועל מטעמם הדורש ממני תשלום נוסף של 115 ש"ח ע"ח הוצאות ושכ"ט ובסך הכל 316 ש"ח.
ואני תוהה מאיפה החוצפה הזו ועל פי איזה חוק קובעת חברת נביעות ריבית פיגורים כזו. מדוע שחיזרו אחרי להיות לקוחה שלהם מצאו לנכון להתקשר אלי מספר פעמים רב ועתה שיש בעיית תשלום אפילו לא טלפון אחד? האם זוהי הריבית הנהוגה כחוק? להערכתי גם אירגוני גבייה של השוק באפור ומלווים בריבית קצוצה מתנהגים באופן שיווקי יותר. אני פשוט נדהמת מחוסר היחס , הארוגנטיות ושיטות ההפחדה שאתם נוקטים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות + ביטול הקנס ומתן אפשרות לתשלום היתרה המקורית פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה