פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צורת היתנהגות של אחראית שרות לקחות בשם עדי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
האלון כתובת:
תיאור הבעיה:
עברתי דירה והמיתקן שהיה לי הוא מיתקן שעומד על השיש ובבית החדש המיתקן הזה לא התאים ולכן פניתי לשרות הלקוחות של נביעות ודיברתי עם אחת המוקדניות שהיתה נחמדה מאוד ואמרה לי שאין שום בעיה היא יכולה להחליף לי את המיתקן למיתקן עומד גדול ואמרתי לה שאני יחזור אליה כי רצתי ליבדוק על מיתקן של תמי 4 לאחר מיספר ימים החלתי שאני ימשיך לאחר שנתיים שאני מרוצה מהשרות להמשיך לעבוד איתכם ואמרתי לאישתי להיתקשר וולבקש שיבואו להחליף את המיתקן ואז אמרו לה שהיא צריכה להיתחייב שוב למרות שאני כבר סימתי את היתחיבות שלי והמכשיר שעל השיש מכשיר הרבה יותר איכותי מין המכשיר העומד הגדול ואז אמרו לה שהמנהלת תחזור אליה ולחחר שלושה ימים בחורה בשם עדי שהציגה את עצמה בתור מנהלת התחילה לצעוק ולדבר בצורה ממש לא מתאימה למנהלת של חברה שמכבדת את עצמה ואמרה שהיא לא תחליף לה את המכשיר ללא היתחיבות.אני סך הכול רוצה להמישיך לקבל את השרות שקיבלתי עד היום .
לאחר מיספר ימים באו לקחו את המכשיר ולא האמתי שככה מדברים עם לקוח .
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה