פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול משווע וחוסר הגינות תוך כדי ניצול התחייבות הלקוח!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי מזה 3 חדשים על תכנית של 5 כדים בחודש. השירות מתחילתו היה גרוע ביותר, ואפרט כאן אחד אחד:
1. המתנה בטלפון בשירות הלקוחות עלולה להמשך בין חצי שעה לשעה ורבע. כשהתקשרתי בכדי להרשם עוררתי את תשומת לבם על הנושא. התירוץ היה שזה חריג כי "בדיוק היום יש הרבה עומס" והענין יסודר, תירוץ זה נשמע בפני בכל פעם שהתקשרתי, עד שפעם אחת אמרתי להם שזה בלתי נסבל ושהם הבטיחו לי שזה יסודר, תגובתם היתה "אנו מצטערים שהטענו אותך...".
2. המפיץ הביא לי לוח זמנים שבהם יבואו להחליף לי את הכדים. יום אחד, שבוע לפני התאריך אני פותח את הדלת ואני רואה 5 כדים חדשים. התקשרתי לשאול מה קרה והם אמרו שהלוח שקבלנו היה טעות והיינו צריכים לקבל לוח עם זמנים אחרים. הם הודיעו לנו מתי התאריך החדש. הם הבטיחו שיבואו מיד לקחת את הכדים הישנים שתפסו לי המון מקום בבית אך זה לקח למעלה משבוע. לאחר חדש כשהיו צריכים שוב להביא מים (היה זה יום ששי) שוב חיכינו ללא הועיל. כשהתקשרנו (ביום ראשון) הם התנצלו ואמרו שזה יגיע ביום רביעי. כמובן שהתנגדתי ודרשתי שיבואו היום, הם הבטיחו שישתדלו לבוא למחרת, אך המים הגיעו לבסוף ביום ששי, באיחור של שבוע!!!
3. היות ויש להם שירות של נביעות פלוס שהם מביאים ע"פ הזמנה, בקשנו להזמין והם הודיעו שהשליח שיביא את המים יביא גם את הנביעות פלוס. למעשה הם חייבו את חשבון הבנק שלי ב-57.54 ש"ח כפי המחיר שהם סכמו, אך המוצר לא הגיע. כשהתקשרתי לברר על כך הם טענו כי אינם יודעים במה המדובר. שלחתי להם בפקס את דף החשבון אך לטענתם "הוא לא הגיע", והפקידה נסתה לשכנע אותי שזה תשלום שהייתי צריך לשלם בזמן ההתקנה ולא שלמתי. דברים אלו בשקר יסודם כי בדף ההסכם שיש לי אתם נרשמו כל התשלומים ושלמתי אותם במקום, אי אפשר וזה לא הוגן להוסיף פתאום תשלום חדש שלא סוכם מראש.
כמובן שאני כבול בהתחייבות לשנה עם איום של קנס באם אעיז להפסיק שירות עלוב ולקוי זה.

תוספת בתאריך 15.11.09

לפני כשלשה שבועות ביום שהיו אמורים להביא לי את הכדים הם הגיעו, אך הביאו 4 כדים במקום 5. התקשרתי לשירות והם התנצלו והודיעו שהם לא מבינים את זה אך תוך ימים מועטים הם יביאו לי כד נוסף. כאמור, היום כשלשה שבועות לאחר מכן ועדיין אין זכר לכד נוסף.
לפעמים אני חושב שכדאי לשלם להם את הקנס של ביטול החוזה ולהפטר אחת ולתמיד מהצרה הצרורה הזאת...
כספי סוג הנזק :
להביא את המוצר שהזמנתי, שלמתי אך לא קבלתי, ולפצות אותי פיצוי הולם על עגמות הנפש שנגרמו לי.וכמובן, שינוי דראסטי בהתנהגותם, שבלי זה הכל לא שווה כלום. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה