פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי נושא התלונה:
קרן נעמי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספט' התצטרפתי לשירות של נביעות בר בבית, כמובן שההרשמה היתה מהירה הכדים והמכשיר הגיע בסוף השבוע. מאותו יום ההתנהלות מולם הפכה לסיוט שלא נגמר.
בגלל שלא סיימנו 4 כדים והדירה שלנו קטנה ביקשנו שיביאו רק 2 כדים, 12 דקות המתנתי על הקו של מוקד השירות, השארתי אצל הנציגה בקשה ועדיין קיבלתי 4 כדים.
התקשרתי וביקשתי שיבואו לאסוף, אי אפשר היה להשיג אותם אלא רק במועד הפייסבוק שלהם(מהבושה על הוול הם ענו לי).
אחר כך, ביקשתי להקדים בכמה ימים את החלוקה הבאה כי אנחנו לא נהיה בארץ, גם את זה היה מאוד קשה לתאם איתם, ושוב ביקשתי רק שני כדים בלי קשר לכדים שאשאיר בחוץ ושוב קיבלתי 4 כדים.
התקשרתי והתחננתי שיגיעו לקחת את הכדים המיותרים והריקים כי אין לי מקום אליהם בדירה, השארתי אותם בחוץ והם נאספו.

בעת שהקדמתי את החלוקה בכמה ימים בודדים לא נאמר לי כי בגלל שהקדמתי את החלוקה אחוייב החודש ב250 שח במקום 120, בגלל שקיבלתי למעשה יותר כדים באותו החודש. האם העובדה שבתחילת החודש ביקשתי רק שני כדים וקיבלתי 4 זה לא אמור היה להיות מקוזז?
נראה להם שבבית עם 2 נפשות באמת צרכנו 8 כדים של 19 ליטר בחודש?
בנוסף בעת ההרשמה דרך ניצגת השירות בשיחה הראשונה היא לא ציינה בפני כי ניתוק מהחברה יעלה לי 150 שח ועל זה אין ויכוח השיחות מוקלטות ויהיה ניתן להוכיח את זה.
הנציגה עכשיו אמרה לי שזה מצויין בהסכם, ההסכם ע"ג 4 עמודים מלאים שייקח חצי שעה לקרוא כשכל הביקור של הנציג אצלנו ערך 9 דקות. האם מישהו באמת קורא את ההסכם הזה??


כספי סוג הנזק :
ניתוק מהחברה וזיכוי על חיוב מיותר של 250 שח כשבפועל לא קיבלנו יותר כדים אלא בגלל טעות של 4 נציגות שונות של החברה. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה