פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאפשרים להתנתק מהשירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר 5 חודשים של אי חלוקת מים, מרדפים בלתי פוסקים ושיחות מתישות עם שירות הלקוחות של נביעות החלטנו להתנק מהשירות.
נאמר לנו שיש לנו 11 כדים שצריכים להחזיר למרות שבפול היו רק 4, הבטיחו שיגיעו לאסוף את המתקנים ובמשך חודשים לא הגיעו, המשיכו להדפיס חשבוניות בהתאם לחלוקה פקטיבית (הרי לא קיבלו מים ולכן עזבנו).
לא ניתן היה לקבל מנהל, "אין אופציה" זה מה שנאמר) הבטיחו שיזור מנהל עד 48 שעות, גם זה לא קרה.
באחת מהשיחות עם מוקדנית נאמר שהיא מבינה והיא במקומי היתה עוזבת את השירות.
זה אומר הכל על פני החברה!!!
בזבוז זמו סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה