לא מאפשרים להתנתק מהשירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר 5 חודשים של אי חלוקת מים, מרדפים בלתי פוסקים ושיחות מתישות עם שירות הלקוחות של נביעות החלטנו להתנק מהשירות.
נאמר לנו שיש לנו 11 כדים שצריכים להחזיר למרות שבפול היו רק 4, הבטיחו שיגיעו לאסוף את המתקנים ובמשך חודשים לא הגיעו, המשיכו להדפיס חשבוניות בהתאם לחלוקה פקטיבית (הרי לא קיבלו מים ולכן עזבנו).
לא ניתן היה לקבל מנהל, "אין אופציה" זה מה שנאמר) הבטיחו שיזור מנהל עד 48 שעות, גם זה לא קרה.
באחת מהשיחות עם מוקדנית נאמר שהיא מבינה והיא במקומי היתה עוזבת את השירות.
זה אומר הכל על פני החברה!!!
|
בזבוז זמו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|