פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, הבטחות שקריות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מס' חודשים הצטרפתי לחברת נביעות. את המכשיר עם 2 כדי המים הביאו לי בפעם הראשונה באיחור של יום. לאחר יומיים המכשיר החל לצפצף ושוב לאחר יומיים הגיע טכנאי אשר החליף לי אותו. שוב המכשיר נמצא תקול אך הצליחו לפתור לי את הבעיה טלפונית. כל זה גרם לכך שקרוב לשבועיים הייתי בלי מים. כשהגיע יום החלוקה לאחר שבועיים נוספים הטכנאי הציע שהוא יתעכב בעוד שבועיים ואז יביא לי את המים (כי הכדים לא הספיקו להתרוקן עד אז), הסכמתי.
עברו שבועיים אך לא קיבלתי את המים. החלטתי להמתין שוב שבועיים עד יום החלוקה הבא, קיבלתי יום לפני הודעה שהמים צריכים להגיע ואני צריכה להוציא את הכדים החוצה, אך שוב. המים לא הגיעו. חיכיתי יומיים- שלושה והתקשרתי למוקד (אשר היה סגור באותו יום...), המתנתי עוד יומיים, השארתי הודעות שיחזרו אליי לטלפון, שלחתי דרך השירות שלהם SMS אך אף אחד לא שב אליי. לבסוף הצלחתי לתפוס את הנציגה רעות, היא מאוד התנצלה ואמרה שעכשיו היא יושבת עם הנהג ועוד הערב אני מקבלת כדי מים, מקסימום מחר. כמובן שדבר זה לא התרחש. שוב חיכיתי מס' ימים, שוב התקשרתי, שלחתי SMS, אף אחד לא חזר אליי ולבסוף החלטתי להתנתק, דיברתי עם נציגה בשם רננה, היא הבטיחה כי היום בערב, מקסימום מחר יביאו לי מים + פיצוי משמעותי על מנת שאני לא אתנתק. לא צריך לחזור על כך שחיכיתי מס' ימים ואף אחד לא הגיע. לבסוף התקשר הנהג להגיד שהוא מגיע ומביא לי 2 כדי מים (הייתי אמורה לקבל אחד), הוא לא דיבר על שום פיצוי. הוא מאוד התנצל ואמר שהוא לא מצליח להגיע היום ולכן הוא יגיע למחרת. דיברתי עם נציגה (אני חושבת בשם הילה) ודיברתי איתה על הפיצוי, היא אמרה שהפיצוי הוא 12 בקבוקים קטנים של מים (דבר העולה 28 ש"ח דרך האתר), זהו הפיצוי על כל הזמן שלא קיבלתי מים, זהו הפיצוי המשמעותי עליו רננה דיברה כדי שלא אתנתק. אמרתי לה שאני לא מסכימה שיביאו לי כדי מים במידה וזהו הפיצוי ושאם זה הדבר שהם מציעים לי אז שיאספו את המכשיר ונסיים את העסקה, היא אמרה שהיא תדאג לכך וחוץ מזה ביקשה שיביאו לי 3 כדים מים כבר עכשיו כדי לחסוך את ההגעה של הנהג שוב בעוד שבועיים. הסכמתי.
היום הגעתי לדירה, מצאתי כד מים אחד ואת הפיצוי שאליו לא הסכמתי.
זוהי פשוט בושה, שמעתי המון תירוצים (בדיוק החלפנו את הקווי נסיעה) ובעיקר המון שקרים.
הייתי שמחה בעזרתכם עם החברה, לא ברור מה אני מצפה להשיג במכתב זה פיצוי, ביטול עסקה או דבר אחר. פשוט ידעתי שאני חייבת לכתוב את הכל.
בתודה מראש,
גל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה