פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות ללקוח המבקש לסיים התקשרות. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 10.1.13 פניתי לחב' נביעות לשם התנתקות. נמסר לי כי נציג לקוחות יתאם עמי התנתקות בתוך 6 ימי עסקים. בשיחה טלפונית שערכתי עמם ביום 15.1.13 התברר כי אכן קיים רישום בדבר בקשתי ביום 10.1.13 אך טרם חלפו 6 ימי עסקים. אלו חלפו ביום 17.1.13. חרף התחייבותם, טרם פנו אלינו להסדרת ההתנתקות וקבלת הציוד.
סיום ההתקשרות לאלתר. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה