|
|
|
|
|
|
אי התיחסות ללקוח המבקש לסיים התקשרות. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 10.1.13 פניתי לחב' נביעות לשם התנתקות. נמסר לי כי נציג לקוחות יתאם עמי התנתקות בתוך 6 ימי עסקים. בשיחה טלפונית שערכתי עמם ביום 15.1.13 התברר כי אכן קיים רישום בדבר בקשתי ביום 10.1.13 אך טרם חלפו 6 ימי עסקים. אלו חלפו ביום 17.1.13. חרף התחייבותם, טרם פנו אלינו להסדרת ההתנתקות וקבלת הציוד.
|
סיום ההתקשרות לאלתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נביעות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|