פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי גילוי נאות ומידע כוזב נושא התלונה:
הלוי עדן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר עברתי לנביעות מחברת מי עדן (טעות בדיעבד) ברגע שמתחברים לספק - קנו אותך!! בחודש דצמבר האספקה החודשית לא הגיעה. רק כשהרמתי לברר - אמרו שיגיעו למחרת,. חוצמיזה שכשהתקשרתי להזמין 2 כדים באופן דחוף - אמרו שבפעם הראשונה לא מחייבים ואח"כ יחייבו ב- 10 פלוס מעמ למשלוח. וזאת כדי לחנך את הלקוחות לקחת כדים במדוייק במועד האספקה! חוצפה ! במי עדן לא עובדים כך. חוצמיזה שכשהחלטתי לסיים את ההתקשרות , לא פעם אמר לי הנציג שאצטרך לשלם דמי יציאה 150 ש"ח שהיו מקובלים עליי, מאחר ולא הייתי מרוצה והמחיר היה גבוה. אך כשדיברו איתי משימור לקוחות - גם אחרי שביקשתי ואחרי 4 ימים - אומרת לי החוצפנית שאחוייב גם על ההטבות! את זה הנציגים בפירוש שללו כששאלתי אותם. הודעתי לה בפירוש שלחברה הזו אני לא חוזרת, ולא זאת בלבד שאוודא שמי שאני מכירה גם יסיים את ההתקשרות איתם.. לא נתקלתי עוד בכזה שירות!! השאלה : אם מותר לי לבטל את הוראת הקבע בכרטיס האשראי כדי שלא יחייבו אותי על סכומים שלא בהסכמתי.
עלבון סוג הנזק :
לוותר על החיובים בגין ההטבות פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה