פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שקריות וחיובים שלא כצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
זו כבר פעם שניה שאני פונה דרך פניות הציבור לאחר אינספור פניות טלפוניות שלא ידעו מענה. חברת נביעות חייבה אותי על סך של 521 שח שלא בצדק עבור החלפת מתקן. לאחר מכתב כדוגמת זה שנשלח לחברה פנתה אלי נציגה שהבטיחה שתחזור אלי לגבי הזיכוי שדרשתי שיוחזר דרך אמצעי התשלום שהוא כרטיס האשראי שלי. כמובן שהנציגה לא חזרה למרות שנתתי לה קרדיט של חודשיים לנסות וליצור עימי קשר. כעת התברר בנוסף שהנציגה פשוט על דעת עצמה זיכתה אותי בחשבונית ללא אישורי וללא שיחה חוזרת אלי. ביקשתי מנהל שיחזור אלי בנושא וכמובן לא חזר אלי אף אחד וכנראה שגם לא יחזור על פי ניסיון עבר. בנוסף לזאת במועד הצטרפותי הובטח לי על ידי נציג החברה שבמקרה גם חבר מאוד קרוב שלי ולכן יוכל להעיד על כך שהעלות החודשית שלי עבור שלושה כדים תהיה 90 שח בלבד כולל מעמ, התברר שמבחינת נביעות העיסקה עומדת על 99.9 שח בחודש כולל מעמ וכמובן שבמהלך חצי מהתקופה שלי בנביעות זה התייקר ל 105 שח בחודש ובטענה כי עידכנו אותי על עליית מחירים בחשבונית שגם אני לא מקבל חוץ מפעמיים בודדות שכן קיבלתי . בנוסף לזאת כבר שלוש פעמים אחרונות של אספקת הכדים ביקשתי שיספקו רק שני כדים במקום שלושה כשנמסר לי עלות כל כד היא שלושים שקלים לערך ואכן סופקו שניכדים אך בפועל חויבתי על שלושה. אני מרגיש שהחברה פשוט גונבת אותי ולא מתיחסת לפניות שלי ואראה את המכתב הזה כאחרון לפניתביעה משפטית כנגד החברה. תודה, אוראל בכרי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מידי פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה