פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואספקת מתקן מים משומש נושא התלונה:
יושעי שירן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני שבועיים הצטרפתי לשירות של נביעות.
ביום שישי הגיע טכנאי להתקין את המתקן. סוכם עימי שאשלם 97 ש"ח למשך 12 חודשים הראשונים, בסיום 12 חודשים המתקן נשאר שלי ואצטרך לשלם בעבור כדי המים בלבד עלות של 89 ש"ח.
לפני מס' ימים הזזנו את המתקן על מנת לנקות מאחור וגילינו כי סיפקו לנו מתקן משומש! המתקן אינו חדש, ויש בו רכיבים מקורזים.
יצרנו קשר עם נביעות הסברנו שאנחנו מסרבים לקבל מתקן משומש בעוד שמשלמים עליו מחיר מלא, הבטיחו שיחזרו מיום חמישי לא חזרו עד היום. אחרי שהגשנו מכתב תלונה. יצרה איתי קשר סימה מקשרי לקוחות.
אמרה שאך טבעי לספק לי מתקן משומש ושלא ביררתי קודם לכן האם המתקן חדש או משומש? איזו מן תשובה זאת? אני צריכה לברר אם המתקן משומש? הרי זה ברור שאני רוכש מוצר חדש ואם לא, שיורידו בחצי את עלותו כיאה למתקן משומש. הנציגה אמרה שגם לא סוכם עימי עלות של 89 ש"ח בתום השנה (יש לי הוכחה במייל שזה עלות שהובטחה) לבסוף הוחלט שתבדוק האם יש בידם מתקן שאינו משומש כי לדבריה ישנן תקופות של במלאי אלא משומשים בלבד, ותחזור אליי עם תשובה לגבי המתקן + החלטה לגבי פיצוי. טרם חזרו אליי.
בנוסף אמרתי לה ששייתכן ואחליט על ביטול עסקה לאור התנהלותם, בשיא חוצפתה אמרה שיהיה עליי לשלם 100 ש"ח ביטול עסקה !
איזה מן התייחסות זאת? הלוא אני במסגרת 14 יום - דבר ראשון , דבר שני אם אגיע לביטול עסקה זה בגללם לא ולא בגלל שהתחרטתי סתם ככה.
חברה שאינה הגונה כלפי לקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המתקן לחדש + פיצוי כספי , אם לא ביטול עסקה ללא כל קנס. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה