פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקה מחודש הראשון, תקלות בלי סוף הרבה עוגמת נפש נעשה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
איחור בזמנים לספק מכשיר
לא הביאו את מה שהבטיחו - מים קטן במתנה ובפניה לשרות לקוחות תמיד אומרים נבדוק ונחזור ולא חוזרים ....
איחור באספקת כדי מים - נאלצתי לקנות שישיה
יקר בהרבה להחזיק את הכדים עם מכשיר מאשר לקנות שישיות
בילבול בשם נרשם שם אחר למרות שמחייבים אותי בכרטיס
לא חתמתי על טופס כאשר הגיעה המכשיר חבר שלי היה בבית ולא ידע על מה חותם חשב שזה רק אישור על קרבלת המתקן. לא הוסבר לי שבמידה אני ארצה להתנתק אני חייבת לשלם להם 150 ש"ח וטוענים שחתמתי... ואני בכלל לא ראיתי את הטופס ולא ידעתי על כך... אבל גם לא היתי רוצה לנתק אם לא כל הבעיות והפדיחות ועשו איתי...
אני לא מוכנה לשלם את דמי יצאיה שהם 150 ש"ח כיוון שלא ידעתי ולא חתמתי.
מבקשת לעזוב את החברה עקב ליקוים רבים בהתנהלות...
הם מוכנים לפצות אותי בכל מיני דברים כדי להשאר בחברה ואני לא מוכנה.אני רוצה לעזוב בלי לשלם דמי יציאה זה יהיה להם במקום הפיצויים שרצו לתת לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לעזוב את החברה עקב עוגמת נשפ הגדולה ללא תשלום דמי יציאה ... לא היתי עוזבת אם לא כל התקלות. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה