פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה עבור שירות לקוי ודרישת חיובים עבור פיצוי ומתנות‎ נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 240 נתבג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/09/12 התחלתי התקשרות מול חברת נביעות במסגרת עסקת חבילה של אספקת מים, במהלכה סוכם מול נציג מכירות טלפוני שלהם, כי אשלם 109 ש"ח לחודש עבור 2 כדי נביעות של 18.9 ליטר לחודש. מתקן המים ניתן לי בהשאלה בחינם.

במהלך חצי שנת האספקה שלהם, נתקלתי בשירות בלתי סביר. כדי המים לא הגיעו בתאריכים /ימים קבועים, לעתים קרובות הכדים כלל לא הובאו לדירתי/ הועברו לדירת שכניי, כל חודש הגיעה כמות כדי מים שונה, המצב נהיה מגוחך עד כי קניתי שישיות מים על מנת להשלים את מחסור המים שהגעתי אליה.

בשיחות מול שירות הלקוחות שלהם נמסרו לי תירוצים שונים ומגוונים, בחלקם התווכחו איתי כי המים אכן הגיעו, או יגיעו בהמשך. בחודש אוקטובר, דיוורו לי 2 כדים עודפים למרות שביקשתי רק 3 כדים, ובתאריך 14.10.12 בשיחה עם נציגה שלהם, הם טענו שאינם יכולים לקחת כדים שהם כבר סיפקו ונאלצתי להתקע עם יותר כדים בביתי. לאחר מכן כל חודש דוור לי כמות שונה ומשונה של כדים, בכל חודש כמות אחרת. עקב הטעויות הרבות, הנציגים אשר ניסו לשמר אותי התעקשו להשאיר אותי וסיפקו לי הנחה בתשלום הכדים ו-”מתנות" רבות אשר לא ביקשתי ולא הייתי זקוק להן, כמו שישיות מים קטנות של 3/4 ליטר. כל מה שביקשתי הוא אספקת מים סדירה לביתי.

לבסוף, לאחר שלא הצלחתי לעקוב יותר אחרי החיובים השונים, והתייאשתי מלקנות שישיות מים בנוסף למים שלהם, ביקשתי להפסיק את התקשורת מולם באופן סופי. בבירור מול הנציג שלהם, שילמתי את כל חשבונותיי עבור נביעות. יש לציין כי עם החלטתי לסיים התקשרות עמם, נציגת השירות שלהם הפכה את עורה, ואיימה עלי שההתנתקות לא כדאית לי, והיא תדאג שאשלם על כל מה המתנות וההטבות שקיבלתי.

ב-31.03.13 התקבל לביתי חשבון נוסף, בטענה כי זהו חשבון עבור כל ה"מתנות" וה"הטבות" שניתנו לי במסגרת השירות. ברצוני להדגיש כי ההנחה בתשלום ובקבוקי המים ניתנו לי בעקבות שירות לקוי שלהם, בהחלטת נציגי השירות שלהם אלא כפיצוי על תסכול ושירות מייגע מצדם. באף אחת מהשיחות מולם לא הוצגו "מתנות" ו"הטבות" אלו כהטבה מותנית כמוצרים לחיוב נוסף. במהלך השיחות כלל לא נאמר לי במה או בבקבוקים בשווי כמה שקלים אפוצה. לא נראה סביר כי פיצוי ללקוח בעקבות טעות הספק יחוייב בתשלום שלא אושר מראש ע"י לקוח.

ב-05.03.13 לאחר דיון נוסף מול הנציגה שלהם נורית, סוכם כי אשלם לכם 75.95 ש"ח נוספים ונסגור התחשבנות מולם. נשלח צ'ק לחברה (עפ"י סיכום מול נורית), והצ'ק אכן נפדה.

בתאריך 23.06.13 נשלח מכתב לביתי ובוא נטען כי נותרה יתרה שלא נפרעה בסך של 241.75 ₪, למרות שנציגת הלקוחות שלהם אמרה כי יתרת החוב שנותר לי הוא כ-100 ₪ שזהו הסכום שהם החליטו לגבות ממני עבור ה"מתנות" וה"הטבות" שקיבלתי.

ולמרות זאת, גם בסיום התקשרותי מולם אני עדיין סובל מהטרדות חוזרות שלהם ומניסיונות לדרוש ממני עוד תשלומים לא הוגנים. גם לאחר הסיכום האחרון כ-75 ש"ח נוספים עבור הפיצויים אשר קיבלתי מהם. אחזור ואדגיש כי פיצויים אלה לא היו מוצרים שביקשתי לרכוש, או שנמכרו לי, אלא החלטה של נציגי שירות שלהם לפצות אותי, ללא בקשה מיוחדת ממני. דרישה זו אינה הוגנת, ועוברת את גבול הטעם הטוב.

חברות המספקות שירות כמו "נביעות" נמדדות באיכות השירות שלהם. לצערי השירות אשר קיבלתי מחברת נביעות היה גרוע, כמו שלעתים קורה מול חברות גדולות. אך התייחסותם ללקוח לאחר הבקשה לסיום שירות הייתה מביישת. בעקבותה, אין בי ספק כי אמליץ למשפחתי חבריי ומכריי להימנע מהיקשרות מולם.
כספי סוג הנזק :
ביטול בקשת חיובים עבור "מתנות" ו"הטבות" פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה