פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי פניתי למוקד כדי לבטל את העסקה עם נביעות חזר אליי נציג משימור לקוחות שאמר לי שבמקום שאני אשלם 97 ₪ על 2 כדים הוא יעדכן לי שאני אשלם 80 ₪ על 2 כדים ואקבל את השלישי במתנה למשך חודשיים (אוגוסט-ספטמבר) ואתחייב למבצע 3 חודשים. באוגוסט לא קיבלתי את הכד השלישי התקשרתי למוקד הנציגה שאלה אם אני מעוניינת בפיצוי כספי או בכד מתנה אמרתי שבפיצוי כספי ואמרה שתעביר את הפניה ושתחזור אליי כמובן שאף אחד לא חזר אליי, אני התקשרתי אחרי מס' ימים נציגה אמרה שניסו לחזור אליי כדי לומר לי שאישרו זיכוי כספי. חודש ספטמבר חייבו אותי באופן רגיל לא קיבלתי פיצוי כספי ושהתקשרתי נאמר לי שמנהל לא אישר פיצוי כספי אלא כד במתנה ונציגה קודמת אמרה לי שאני אראה בחודשיים הקרובים פיצוי כספי. החברה לא עמדה בהתחייבות שלה כלפיי והם מצפים שאני אעמוד בהתחייבות שלי של 3 חודשים. מעוניינת לבטל את המנוי דרכם אבל נציג משימור לקוחות לא חוזר.
כספי סוג הנזק :
לבטל את המנוי ולזכות אותי פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה