פרטי התלונה

תלונות נ.ט.ל.י

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוקד חרום נ.ט.ל.י נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה וצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
הורי מנויים בנטלי, ביום רביעי ה- 17.1.07 אימי לא הרגישה טוב ובבדיקת לחץ דם נצפה לחץ דם 210/84 (בדיקה טלפונית עם מוקד נטלי), בשיחה עם המוקדנית נאמר לאימי כי היא צריכה להמתין שעה עד שניידת תוכל להגיע ולפנות אותה לבי"ח.
1.אם אדם שי לו לחץ דם כל כך גבוהה מנוי במוקד חרום ועליו להמתין שעה, אז אולי כדאי שהם לא יקראו לעצמם מוקד חרום ולא יתפקדו כמוקד חרום אם הם לא עומדים בתנאים שהם מציבים לעצמם.
2. כדאי מאוד שחברת נטלי תעשה בדק בית ותראה האם היא יכולה באזור הצפון לתפקד כחברת חרום במידה ולא, תוריד את עצמה מהגדרת - טיפול בחרום.
3. זו הפעם השניה שנטלי אינה יכולה לעמוד בהתחייבויות של עצמה. היא גובה כספים מאנשים מתחייבת על ידי חתימת חוזה איתם ואינה יכולה לעמוד בקריטריונים של עצמה.

לאחר שאבי כעס מאוד על חברת נטילי הציעה לו המוקדנית שבמקום לשלוח לאימי ניידת שלהם היא תפנה למד"א ומד"א תשלח להם ניידת טיפול נמרץ. וכך היה ניידת של מד"א נשלחה לבית הורי ופינתה את אימי לבית החולים. אך הורי נאלצו לשלם לפינוי 750 ש"ח.

אמנם הורי קיבלו החזר מחצית מהסכום מקופת החולים, ואנחנו מנסים לקבל את החצי השני מחברת נטלי.
אך לא בזה מדובר , בעיקר מדובר על אי יכולת של חברת נטלי לעמוד בתנאים של פינוי בחרום.
עליה לפנות את עצמה מהמפה שנקראת רפואת חירום ופינוי בחרום.
במידה ואבי לא היה מתעקש והיה ממתין שיועילו בטובם לשלוח ניידת שלהם ייתכן כי המצב של אימי היה מחמיר ואולי קריטי.



בריאותי!! סוג הנזק :
לפרסם את זה ברבים ועל ידי כך לגרום לנטלי לשנות גישה טיפולית או לסגור את החברה. פתרון נדרש :

נ.ט.ל.י שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה