פרטי התלונה

תלונות נ.ט.ל.י

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי חיה לזר והנני פונה אליכם בשם הוריי המבוגרים בני ה80, אשר נרשמו לשירותי נטלי לאחרונה. אודה להתערבותכם המהירה ועזרתכם הדחופה בנושא.

להלן השתלשלות העניינים:

ב17 ליוני 2007, חתמו הוריי על הסכם עם חברת "נטלי". סוכנת ששמה אירמה, הסבירה להם את נושא התשלום, כן הדגישה שלקופת חולים לאומית יש כבר 10 שנים הסכם עם חברת נטלי, ולגבי חולים שעברו אוטם שריר הלב וניתוח לב (כדוגמת אבי) ישנה השתתפות של הקופה בעלות המנוי ל 24 חודשים.


ההשתתפות זו של הקופה, נעשית באמצעות טופס 17 מקופת החולים שאותו יש להעביר כל חודש לנטלי ואז מחייבים דרך כרטיס האשראי ביתרה.

לאור הנחיות אלו והסברים אלו, בה קופת החולים משתתפת במנוי, בחרו הורי להשתתף בתוכנית.

הורי, הגישו לפי הנחיותיה של הסוכנת אירמה את ההסכם לאישור לקופת החולים והבקשה נדחתה.

מיד לאחר הדחייה, יצרנו קשר עם אירמה בכדי לדווח לה לגבי הסירוב, התשובה שלה הייתה שזה לא יתכן וזו בטוח טעות וכי הם חייבים לפנות אליהם פעם נוספת עם דוגמה של טופס 17 של מנוי אחר שהיא תעביר בפקס.

על כן, עשינו כדבריה ופניתי אני לשירות לקוחות של הקופה ב28 ליוני 2007, צירפתי לפניה את דוגמת הטופס החדש שהיא שלחה ועוד מכתבי שחרור מבית החולים של כל האשפוזים של אבי בשנה האחרונה. עד עכשיו לא קיבלתי תשובה.

ביום שלישי ה10 ביולי 2007, פניתי לשירות לקוחות של חברת נטלי וביקשתי לבטל את המנוי לאלתר.

לדברי חברת נטלי, עברו כבר 3 שבועות מיום החתימה וכי אנו יכולנו לבטל את המנוי רק בתקופה של שבועיים ולא שלושה שבועות.

כל ניסיוני להסביר מדוע אנו מבטלים את המנוי לא עזרו, הסברנו כי הפרטים שהורי קיבלו ושעל פיהם בלבד, החליטו לבצע את המנוי, וזוהי השתתפות קופת חולים לאומית במנוי- למעשה אינן נכונות ומרוקנות מתוכן את המצג אשר הוצג להם ושעל פיו חתמו את החוזה. אך נטלי נותרה עיקשת בסירובה.

כיצד יעלה על הדעת שחברה, כחלק מתהליך השיווק והשכנוע שלה, מחתימה מנויים, כאשר היא מבטיחה כי קופת החולים תסבסד חלק מהמנוי שלה? ולמעשה, בסופו של דבר, מצג זה מתברר כלא נכון, מתנערת החברה ממצגיה ואיננה מסכימה לבטל את המנוי, זוהי רמאות לשמה!

בנוסף, חשוב לציין כי מצבו הבריאותי של אבי הדרדר מאוד בתקופה זו, ושהינו כל המשפחה ליד מיטתו בבית החולים במשך כל התקופה הנ"ל ועל כן "פספסנו" במספר ימים את הזכות לבטל את המנוי, לדבריהם.

נכון לעכשיו לאחר הפניה הראשונה שלי לחברת נטלי, החליטה המנהלת שאנו צריכים לשאת בדמי הביטול שזה אומר עלות מנוי של שנה וחצי.

אודה להתערבותכם המהירה, אבי הינו ניצול שואה, במצב בריאותי קשה ביותר, התנהלות זו מול חברת נטלי איננה מוסיפה לבריאותו ובריאות אימי ורק מרעה את המצב.

אבי כעת, אינו מעוניין להישאר מנוי של חברה זו בשום דרך שהיא.

גם אם תאשר קופת החולים את המנוי בסופו של דבר , אבי נכווה קשות מהיחס ומעוניין לבטל את המנוי לאלתר לאור התנהלותם ומצגיהם השקריים של חברת נטלי , נראה כי זו זכותו המלאה.

אודה להתערבותכם המהירה,

תודה רבה

חיה לזר

054-5421713

ביטול מנוי סוג הנזק :

נ.ט.ל.י שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה