פרטי התלונה

תלונות נ.ט.ל.י

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת חברות עם חברת נטלי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בית מ.ר.ש.ל רחוב דרך בר יהודה 300 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
פינית מספר פעם לחברה אך ללא מענה ואין ספור התחמקויות מאוסות, אפילו נודע לי כי מכתבי הגיע למנכ"ל החברה מר יריב לרנר, אך גם כיום לא קבלתי מענה.
סבי וסבתי הינם בני 70 ומעלה אינים יודעים קרוא וכותב, והשפה העברית אינה שגורה בפיהם. משיחות שונות עם נציגי החברה דווחתי כי סבתי דוברת עברית רהוטה וכי הבינה את הנאמר ואף הוקלטה אך אינם מוכנים להשמיע לי את ההקלטה אשר אותה הקליטו.
ציניתי בפני כל הניצגים כי אין סבתי או סבי הבינו כלל את הנאמר ורוב הפרטים אשר ניתנו מאשרים זאת לדוגמא: אבי הוא בן יחיד ונשאלו במידה והיה קורה משהו למי לפנות נתנו את שם הנכד ששהה בזמנו בחו"ל, או שנשאלו לטלפון הבן הם נתנו את המספר שלהם בבית ובמידה והיה אכן קורה להם משהו איך הינו יודעים זאת???? מדוע אין חובה לאמת נתונים כאשר מדובר בקשישים
, על הסכם נודע לי רק כאשר בטעות קראתי כי הם קבלו התראה לפי הליך משפטית (וזאת כי בני הזוג הלכו לבנק לבטל את הוראות הקבע מיוזמתם כי הסכום שציין נציג השירות הוא 45 ש"ח לשניהם ולא הזכיר 45 ש"ח לכל אחד {שיטת מכירה ידועה לנקוט במספר נמוך של כסף}), ועוד נשאלת השאלה מדוע אין הם מחוייבים כי זה שפרטיו ניתנים בחוזה יהיה בזמן החתימה מאין לאבי לדעת במידה ואכן היה קורה משהו על החוזה???? נציג השירות אשר הגיע לביתם דובר עברית וסבי וסבתי רוסית. את החוזה אני הסברתי להם ככול האפשר. מיותר לציין כי החוזה פרוס על 7 דפים ויותר, בכתב קטן לעיין ובעברית גבוהה -שגם עם היו יודעים לקרוא לא היו מבנים או רואים את הכתב עקב גילים המבוגר). שבקשתי להפסיק את חברותם לנ.ט.ל.י טענו כל הנציגים שאשר דברו איתי להתחייבות ל24 חודשים, אותם בכלל לא ציין הנציג פני סבי וסבתי בעת חתימת החוזה כמו הרבה דברים אחרים בחוזה. אני עצמי לא הבנתי למשל סעיף 4.3א המנוי זכאי לשירות פינוי בניידת נטלי או מטעמה מביתו לבית חולים הסמוך וזאת רק במקרים שמדובר בבעיה קרדאלית , טראומית או סכנת חיים בלבד, לפי קריאת השירות שתקבל במוקד והבתאם לשיקול הדעת של מוקד נטלי... או לחילופין סעיף 4.3ג -לא דובר כלל כי ישנם 2 הזקנות אבולנס שכוללים במחיר השירות החודשי בפני הזוג וכי כול הזנקה נוספת הינה 800 ש"ח). מדובר בדפוס התנהגות לקויי של החברה תוך כדי ניצול חולשתם ומצוקתם של אוכלוסית הקשישים. הפעלת מינפולציות שיווקיות פסולות, יחד עם חוסר הצגה של זכויות של הלקוח. אי אימות נתונים, ארוכי טווח (על אף שלא הוזכר שום התחייבות מצד הלקוח בטרם חתימת החוזה).
כספי סוג הנזק :

נ.ט.ל.י שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה