פרטי התלונה

תלונות נ.ט.ל.י

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול קשישים נושא התלונה:
שמואלוף  יעקב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך השלום 3 ת"א כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

אני מנוי לשירותי מוקד חירום בחברת סקיולייף ויש בביתי לחצן מצוקה , בתאריך 18.4.07 חתמתי על הסכם מול החברה על חיוב חודשי קבוע בסך 50 ש"ח .
החל ממאי 2008 החברה מעלה את מחיר החבילה באופן זוחל של מספר אחוזים תןך כדי ניצול תמימותם של קהל הקשישים שמשתמש בשירותיה תוך הסתמכות שאינם בודקים את החיובים שנעשים בהוראת קבע .

ביצעתי פנייה לחברה לפני 4 חודשים כדי שיחזירו את מחיר החבילה לפי מה שסוכם ביננו וההפרשים בין מה שחוייבתי בעבר ובין מה שסוכם ביננו .

נכון להיום החברה אינה מסכימה לנתק אותי מהשירות או להחזיר את כספי לאחר מספר רב של פניות , לאחר שביטלתי תשלום בהוראת הקבע ,חברת נטלי חייבה אותי בסכום משולש מהסכום המקורי בתאריך שאינו תאריך התשלום הקבוע על מנת שלא אוכל לחסום את החיוב !

מצ"ב מכתב שנשלח ללשכת מנכ"ל נטלי סקיולייף :

לכבוד 12.10.08
חברת סקיולייף



הנדון : סיום התקשרות


ג.א.נ


בהמשך לפנייתי אליכם בחודשיים האחרונים , אני שב ומדגיש על בקשתי לסיום ההתקשרות בנינו .
למרות פנייתי למוקד שירות הלקוחות שלכם אתם ממשיכים לחייב את חשבוני בסכומים חריגים
מעבר למה שסוכם ביננו בתאריך 18.4.07 ( מצ"ב העתק ) קרי חיוב קבוע של 50 ₪ לחודש עבור חבילת אלמוג .

לדוגמא פירוט חיובים בחצי שנה האחרונה :

מאי 2008 – 54.79 ש"ח
יוני 2008 – 55.60 ש"ח
יולי 2008 – 66.99 ש"ח
אוגוסט 2008 – 67.83 ש"ח (חיוב שבוטל על ידי בגלל חריגה משמעותית )
תחילת ספטמבר 2008 – 68.58 ש"ח
סוף ספטמבר 2008 - 158.56 ש"ח

לא ברור לי מדוע יש עלייה זוחלת במחיר בכל חודש , וחיוב נוסף בסוף חודש ספטמבר .
על מנת שנוכל לסיים את ההתקשרות בינינו על הצד הטוב ביותר אני מבקש החזר על כל החיובים העודפים מתחילת חתימת החוזה תוך 7 ימי עבודה כלומר עד 23.10.08 .

אחרי שתועבר אלי יתרת החיובים העודפים אעביר אליכם את כל הציוד שניתן לי .

במידה ולא תבוצע פעולה זו עד התאריך הנ"ל אאלץ לפנות לערכאות המשפטיות הקבועות בחוק
ואבצע פנייה לאמצעי התקשורת הכתובים והמשודרים על מנת לחשוף את שיטות הפעולה הציניות שאתם נוקטים מול ציבור הקשישים בארץ .
ניצול סוג הנזק :
ניתוק מהשירות והחזר חיובים שנגבו ללא רשות פתרון נדרש :

נ.ט.ל.י שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה