פרטי התלונה

תלונות נ.ט.ל.י

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נ.ט.ל.י-שרותי רפואה דחופה . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני , פנתה נציגת חברת נ.ט.ל.י להורי, וולסקי משה ופרידה והציעה לאבי לתת את שירותי חברת נ.ט.ל.י .אבי לא דובר את השפה העברית וגם אימי לא . בנוסף, אבי לא קורא ולא כותב בעברית . לפיכך, שלחו חב' נטלי נציגה דוברת ספרדית -שפת הוריי.
אך!!! כאשר החתימה אותם על הטפסים , הטפסים היו בעברית . השירות לפי החוזה מספק רק מענה בזמן לחיצה על המכשיר שהותקן בביתם + ייעוץ רפואי דרך טלפון ללא אמבולנס ,לא כפי שהורי ביקשו .
מיותר לציין כי, את שירות הייעוץ הטלפוני ניתן לקבל במסגרת קופת החולים . את השירות הטלפוני הורי לא יכולים לנצל מפני שהם לא מדברים ו/או מבינים עברית.
ברצוני לבטל לגמרי את השירות עם חברת נטלי אך כשפניתי לבטל את ההתקשרות עמם, נאמר לי "הורייך חתמו לא אכפת לי..."דברי הבחורה אשר החתימה את הורי על החוזה .
כרגע, אינני רוצה שום קשר עם חברה זו אך הם אינם נענים לי ולא מוכנים לבטל את השירות בטענה שהחוזה שנחתם הוא לשנתיים -אני לא התחתנתי עם אף אחד!
שלא יחזירו לי את הכסף ולא כלום ! שיקחו את המכשירים שלהם ויבטלו את התשלום של ההורדות מכרטיס האשראי .במקום לעבוד אני כל היום בטלפונים איתם !
תעזרו לי .

נ.ט.ל.י שירות לקוחות

, תגובה:
מיקנר מירב- מנהלת מחלק שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על הפניית התלונה לטיפולנו. תגובה:
אנו שמחים לבשר לכם כי התלונה נפתרה לשביעות רצונם המלא של הלקוחות, בתיאום עם בתם. נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה