פרטי התלונה

תלונות נ.ט.ל.י

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס בהפסקת שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 10.2012 באחד הלילות הרגשתי לא טוב וניסיתי ללחוץ על כפתור החירום, מסתבר שאינו פעיל, התקשרתי למחרת וספרתי שהמכשיר לא פעיל
הפקידה שדברה איתי שאלה אם המנורה דלוקה, עניתי שלא מסתבר.
שהמכשיר לא פעיל למעלה מחצי שנה, ביקשתי להתנתק, בשיחה עם המנהלת שחזרה אלי הטילה עלי את האחריות ליידע אותם שהמכשיר לא פעיל, שאלתי היא: איפה אחריותם? הרי הם לוקחים מספרי טלפון נייח וסולולרי, טלפונים של הילדים, אני מניחה שיש להם מעקב כלשהו, ואם
נראה להם משהו לא כשורה הם אמוריםפ להתקשר הביתה לוודא שאנחנו בסדר או להתקשר לילדים ולברר מדוע המכשיר לא פעיל, והכי יפה שבסוף הם טוענים ש250.00 שהם דורשים ממני אינו קנס אלא שמוש במכשיר.
קיבלתי מהם מכתב שאני לפני משפט. מה עושים האם לשלם להם תמורת מכשירלא פעיל בנוסף לתשלום החודשי ששלמתי לשווא?:
נ.ב. למחרת השיחה שלי עם המנהלת המכשיר בדרך פלא התחיל לעבוד.
לי ולבעלי יש 100% נכות, בעלי בן 73 ואני בת 66.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נ.ט.ל.י שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה