פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מכוונת במפרט מחשב, בזבוז זמן וטרטור הלקוח. נושא התלונה:
כהן אייל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.3.07 רכשתי מחשב נייד לנובו 3000 n100 בסניף אופיס דיפו באילת.במפרט המחשב נאמר בפירוש שזמן חיי הסוללה הוא שלוש שעות ורבע. לאחר ששבתי למקום מגוריי באיזור המרכז, נתגלתה הבעיה הראשונה עם המחשב - לא נדלק אם לא מחובר לחשמל ובנוסף חיי הסוללה הם שעה וארבעים דקות בניגוד למפרט. לאחר שנשלח ל"בדיקה" במעבדות איי בי אם ב"אדיבות" אופיס דיפו הוחלף לוח האם (ואני איבדתי קרוב לשלושה שבועות של עבודה לחינם), זמן הסוללה המשיך להיות שעה וארבעים ואף אחד ממעבדות ibm לא יכל לתת לי תשובה מדוע זה בניגוד למפרט כולל שירות לקוחות, כולל המעבדה הטכנית. בפעם השנייה שהמחשב הוחזר למעבדות הוחלפו המחשב והסוללה (מיותר לציין שכמובן הבעיה המשיכה ויתר על כן אני ממשיך לאבד ימי עבודה...). בשיחה ארעית שבוצעה על ידי בת זוגתי לשירות הלקוחות המשיכו להתעקש שם על כך שזמן הסוללה במחשב זה הוא אכן שלוש שעות ורבע. לאור התעקשותי, המחשב נשלח בשלישית למעבדות, שם פתאום(למרבה הפלא) הגיעו למסקנה שמערכת ההפעלה ויסטה המותקנת במחשב (כך קניתי אותו) היא זו שגורמת לסוללה להגמר באופן מהיר. כרגע הם הציעו להחליף לי את מערכת ההפעלה ל-xp ודורשים שאני ארכוש את הxp בכספי הפרטי. אני חסר אונים לאור הטרטור, בזבוז הכסף והחלם שליווה את כל המסע הזה.לא ייתכן שחברה שלמה על מעבדותיה כולל החברה המספקת שהיא אופיס דיפו לא יידעו לספק תשובה כל כך פשוטה ללקוח, יבזבזו את זמנו היקר ואת כספו.
כספי סוג הנזק :
אספקת מערכת ההפעלה xp לאלתר ללא חיוב כספי או החזרת המחשב וקבלת פיצוי כספי מלא. פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה הדר - - מעבדות I שם ותפקיד:
אני אעביר תלונה זו לשירות לקוחות. אינני מנהלת את השירות.
אני אעדכן את האתר
בברכה
אורנה
תגובה:
יועבר לשירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה