|
|
|
|
|
|
אחריות למוצר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.12.05 רכשתי מחשב נשא IBM .הובטחה אחריות ל-3 שנים. לפני כחצי שנה אותרה תקלה במחשב. במעבדת IBM נאמר לי שהאחריות פגה. פניתי לחברת ביג בוקס, ונאמר לי שאני צודק והמקרה יטופל . מאז ועד היום אני מטורטר מחברת IBM לביג בוקס הלוך וחזור, כולם אומרים שאני צודק, וכלום לא נעשה. המחשב מספר
1834-S3G סדורי L3-YHFD8 . אני משתמש בו לעבודה, וסובל קשות מכך.
|
תיקון מחשב באחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
IBM שירות לקוחות
, תגובה:
|
Sima Zahavi - Customer |
שם ותפקיד: |
התלונה התקבלה ביבמ, ששרות לקוחות שוחח עם הלקוח מספר פעמים להלן הטיפול. |
תגובה: |
בתיאום עם הלקוח המחשב הועבר למעבדה לטעינה, הטעינה בוצעה והמחשב תקין (מס' קריאה -A2SYN5X).
כמו כן הרחבת האחריות עדין בתהליך - יבמ עובדת מול הלקוח לעדכון המערכות עד לקליטה.
בברכה |
פתרון: |
|
|
|