פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות אם המחשב נושא התלונה:
קראוס דניאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך אם המושבות 94 כתובת:
יבמ ישראל בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב לנובו ליפני חצי שנה במהלך החצי שנה המחשב היה פעמיים במעבדה,
ואין ספור תיקונים ופירמוטים ע"י תמיכה טלפונית,כתבתי 2 מכתבים לחברה, דיברתי אם 2 מנהלות של התמיכה, והיום כבר עייפתי מכול הטלפונים הוויכוחים שלי איתם,
דיברתי אם מנהלת שרות: אורלי הגיי(או חגיי) זאת אחרי שאתמול היא אמרה שהיא תחזור אליי ולא חזרה,וכול היום אני רדפתי אחריה אם התמיכה עד שתפסתי אותה) שם והיא טענה שזאת בעיה שלי\מערכת ההפעלה או שאני מתיקן תוכניות לא טובות או שאני לא יודע להשתמש במחשב(תרוץ שהייתי מקבל אם זאת הייתה אותה בעיה\או פעם פעמיים הייתי מפרמט תמחשב בגלל בעיות שגרמתי)
בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב בחדש פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
Sima Zahavi - Customer שם ותפקיד:
שרות לקוחות יבמ שוחח עם הלקוח כבר מספר פעמים.
הלקוח, בכל פעם, גורם לשיבושים במערכת ההפעלה של המחשב.
יש לציין שהמחשב נבדק מספר פעמים במעבדת יבמ - ואף ע"י מומחה מוצר - ונמצא תקין מבחינת החומרה. נאמר ללקוח כי הוא יכול לקבל תמיכה טלפונית ע"י מומחי יבמ, אולם עדיין השיבושים חוזרים באותה תקלה עצמה. כאות לרצון טוב נשלח ללקוח פיצוי - עכבר אופטי (בדואר רשום), ואף קיבל שרות שליחים שאינו זכאי לו.
תגובה:
החלפת מחשב חדש אינה פתרון לבעיה זו. הלקוח מוזמן לחזור לשרותי המעבדה של יבמ להטענה מחדש של מערכת ההפעלה. לימים, לפני כל שינוי כדאי ורצוי להתקשר לתמיכה הטכנית לייעוץ לפני השינוי שמעוניין הלקוח לבצע במחשבו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה