פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאיים וחוצפתי! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי רכשתי מחשב X60 TABLET מחברת לנובו לפני שנתיים(+-)
אין ספק שבמהלך כל התקופה שהייתי זקוק לשירות שלהם לא קיבלתי את השירות הראוי אלא רק איומים!
הכל התחיל בכך שהמחשב היה עושה רעשים חזקים ביקשתי מהמעבדה שיבדקו אותו (המחשב מגיע עם שירות VIP-איסוף והחזרה מבית הלקוח)הם באו לקחו ושילמתי 500 ש"ח בגלל שזה נזק לקוח - זה יחסית לא היה הרבה כסף אז לא רציתי להתווכח.
אחר חודש אין לי מושג איך הבטריה לא עובדת והם רצו 720 ש"ח על בטריה חדשה! אמרתי מה זה לא הוגן ! איך ? היא הייתה מצויינת עד כה מה קרה עכשיו?
ביקשתי לדבר עם נציגת שירות ואחרי כשעה התקשרה אלי נציגת שירות והבטיחה שיחליפו לי את הבטריה בחדשה - שמחתי לתומי אך לא הבנתי כמה השירות גרוע ! ביום שהגיע הבטריה קיבלתי בטריה למחשב אחר בכלל בלי שום קשר למה שכתוב אז התקשרתי לשירות לנובו ושם אמרו לי שאין שום אחריות ואין להם מושג מה נאמר!
התעצבנתי ואמרתי בפירוש שאם בעבודה שלי (שבה מוכרים מחשבים מתוצרת לנובו) תמיד התווכחתי עם אנשים שהשירות טוב והמחשבים טובים מעכשיו אני בהחלט אסכים עם לקוחות ולא התווכח! אין לי שום כוונה לעזור למישהו שפגע בי ! תוך שעה מהשיחה הזו אני מקבל איום מסמנכ"ל השירות של מעבדות לנובו שאת השיחה המוקלטת הוא יעביר לראשי החברה וידאג לכך שאני לא יעבוד שם כי אני שקרן ומספר הסיראלי שנתתי אינו של מחשב N200 שאין לי מושג איך הוא הגיע לזה כי אין לי מחשב כזה ! כמובן שלא התייחסתי ואמרתי OK אז נקנה את הבטריה בחו"ל ולצערי אחרי הקניה התברר שקניתי בטריה לX60 ולא לX60 TABLET!
היום כאשר דיברתי עם מעבדות לנובו בם סירבו להחליף את הבטריה ונציגת שירות מכירות היתה קרה וחוצפנית! אמרתי לה שבכל התקופה הזאת אין לי מושג איך הם הגיעו למסקנה שהבטריה לא תקינה ?? ולמה הם לא בדקו את המחשב בכל זאת?? אמרתי לה שאני אשלם על הבטריה אך כחלק מהשירות האחריות למחשב אני רוצה שתשלח לי את הבטריה וזו סירבה בכל תוקף בחוצפה !
אני פשוט בתראומה מהשירות ! אני תותח מכירות באחד מחנויות האלקטרוניקה הגדולות בארץ! לצערי הרב LENOVO לא ימכר תחת שמי והנושא יועבר לטיפול הגורמים הרלוונטים! פגעתם בי ובשמי ! קראתם לי שקרן בטלפון! אני לא אבליג עד שלא אקבל אקבל התנצלות מלאה!
לגבי פרטי המחשב:

P/N: 6363-46u

S/N: LVB4489
כספי סוג הנזק :
החלפת הבטריה והתנצלות מלאה פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה הדר _ CWO שם ותפקיד:
הטיפול הועבר לראש צוות שירות לקוחות - אורלי אגאי. תגובה:
הטיפול הועבר לראש צוות שירות לקוחות - אורלי אגאי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה