פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים ללא אבא ואמא נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי מחשב באייבורי.
לאחר שבאייבורי היה פרסום שקרי באתר שלהם, שאחריות המחשב שרכשתי היא ע"י מעבדות לנובו-יבמ, ובפועל זה לא כך , מדובר על אחריות ע"י CPM .
לאחר שבוע ימים הבחנתי במין חריטה קשקוש מוזר בתוך בית הסוללה ,
ויתרה מכך במדבקת רשיון מערכת ההפעלה שהיא מחוקה, מאוחר שרכשתי בעבר כבר מחשב לנובו ,וראיתי כיצד הוא מגיע ארוז באיכות גבוהה תוך מתן דגש לאריזה שפתיחתה היא פתיחה חד פעמית , נגשתי לרכוש ב"עצימת עניים" עוד מחשב לנובו . אנני מבין מדוע המחשב היה ארוז בתוך הקרטון בשקית פשוטה ולא סגורה , והקרטון היה סגור עם מדבקה בודדה שכתוב עליה לנובו מודבקת בצורה רשלנית.
באייבורי מיהרו להזמין אותי ולקחת מחשב חדש מהסניף ואף להתנצל על הפרסום השגויי לגבי האחריות והסימן המוזר על המחשב , לאחר שהלכתי לקחת מחשב חדש , פתחתי עם מנהל הסניף באייבורי את המחשב החדש ונדהמתי לגלות שגם את המחשב החדש ארזו בצורה רשלנית ומוזרה לאריזת מחשב באיכות כמו של לנובו , וגם על מחשב זה חריטות בגב בית הסוללה ומדבקת רשיון מערכת פעלה כמו הקודם גם מחוקה , מאייבורי לא לקחתי מחשב חדש זה ברור , ואף הם שולחים לי צ'ק עם החזר תשלום ,תוך 10 ימים עוגמת נפש משל עצמה .
אך שבועיים שאני מסתובב ומחפש מישהו מלנובו יבמ , אמטל , CMS ,ושאר חנויות מחשבים, שיתן לי תשובה , האם כך אמורים להגיע מחשבי לנובו החדשים S12 , ללא אבא ואמא בארץ , וכמו שזה נראה לאחר בדיקת חנויות נוספות רובם מפנים ומפרסמים את אחריות המחשב ע"י היבואן הרשמי ובמעבדות יבמ-לנובו,
לאחר שהתווכחתי עם מספר חנויות , הם הודו לי שהפנתי את שומת ליבם לכך שבאמת בסופה של בדיקה שהם עשו לא מדובר באחריות ע"י מעבדות היבואן.
חבל שכך הדברים נראים , כרגע אני אחרי 3 שבועות ללא מחשב , עם עוגמת נפש קשה של המתנה להחזר תשלום ופגיעה בעבודות לימודים שהייתי צריך לעשות . בואו נגיד שבעיית אחריות המעבדה לא הייתה מפריעה לי , אך זה שאין גורם אחד בישראל שיכול לבוא ולומר האם כך אמורים להגיע מחשבי לנובו לחנויות יותר מאכזב והתחושה שמוכרים כאן מחשבים של לנובו מחודשים שאפילו לנוב-יבמ בעצמם לא מעוניינים לקחת אחריות עלהם , מישהו צריך להזהיר צרכנים אחרים ..
עוגמת נפש סוג הנזק :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה