פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרחבת אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.03.09 רכשתי מחשב לינוו n500 דגם: 76g מאייבורי, המחשב התקלקל לאחר כ9 חודשים שהוא היה באחריות התקלקל דיסק קשיחוחלק נוסף,התקשרתי לחברה והם באו לקחת אותו לחנות וביקשתי מאי בי אם שימשיכו לי את הרחבת אחריות ואמרו לי לפנות לדטא סטור שיגיע המחשב הביתה לפנות לדטא סור פניתי אליהם מספר פעמים דיברתי עם המנהל בשם אופיר והמזכירה בשם דנה והם אמרו שיחזרו אלי שהם חזרו אחרי מס רב של פעמים שהתקשרתי וצערתי הם אמרו שנגמרה האחריות בייקשתי לעשות הרחבת אחריות שהוא היה במסגרת האחריות דיברתי עם חגית מאי בי אם והיא אמרה שהם צריכים לעשות הרחבה ואני מבקשת היות וחלק אר דיסק הולך ככ מהר וזה לא הגיוני מחשב חדש הולך חלק כזה אחרי 9 חודשים אחרי הבעיה הזו החלטתי לעשות הרחבה וגם שאני משלמת להם הם לא מעוניינים למי עלי לפנות אני מעוניינת לעשות הרחבת אחריות..וני מבקשת מכם לפתור לי את הבעייה גם באייבורי אמרו לי לפנות לדטא סטור

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
IBM שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
לתשומת לבכם,
כל האמור לעיל אינו קשור ואינו באחריות חב' יבמ.
כל נושא הרחבות אחריות ורכישתם אינו מתבצע ע"י חב' יבמ שמספקת שרותי תיקונים בלבד לחלק מציודי לנובו.
רכישות והרחבות אחריות הינן באחריות חב' לנובו ומפיציה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה