פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב פגום נושא התלונה:
דהן תמרה ונעם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בדצמבר האחרון רכשנו מחשב נייד של חברת לנובו. זמן קצר לאחר רכישתו התברר כי במחשב ישנם ליקויים חמורים מאוד- המחשב נתקע לגמרי תוך כדי עבודה, והאפשרות היחידה לצאת מהתקיעה היא על ידי כיבוי מלא של המחשב. כמו כן ישנן פעמים בהן המחשב מכבה את עצמו תוך כדי עבודה ועוד מספר בעיות דומות.
פנינו לחנות (j tech) ממנה נרכש המחשב בבקשה לטיפול בבעיה. המחשב נכנס לתיקון במעבדתם וחזר עם אותן הבעיות בדיוק. הוא נשלח עוד פעמיים נוספות, וגם הן לא הועילו. בפנייה הרביעית לחנות התברר כי העסק בתהליכי סגירה, ולכן נאלצנו לפנות לחברה המשווקת- לנובו ישראל.
הצגנו בפניהם את הבעיה וביקשנו לקבל מחשב חדש מפני שלאחר תיקונים רבים כל כך ברור שהבעיה היא במחשב עצמו. לנובו לא הסכימו ואמרו שנביא את המחשב לתיקון במעבדותיהם. בחודש מאי העברנו את המחשב לתיקון במעבדת cpm אולם חרף מאמציו של הטכנאי לתקנו, המחשב חזר עם אותן בעיות. בפנייה הבאה לשירות הלקוחות של לנובו הוצע לנו לפרמט את המחשב (פירמוט חמישי מאז קנייתו!) בסיוע טלפוני- מיותר לציין שגם פירמוט זה הותיר אותנו עם מחשב שסובל מהתקעויות בלתי מוסברות.
שוב פנינו לשירות הלקוחות של לנובו. הפעם הם התחייבו שיבואו לקחת מביתנו את המחשב לתיקון, ואף יחזירו אותו אלינו. המחשב נכנס לתיקון- בין השאר הוחלף לו לוח אם, אבל גם תיקון זה לא הועיל.
בחישוב מהיר מתברר כי מאז קניית המחשב הוא היה בתיקון מקצועי חמש פעמים, ואצל אנשים שונים! ובכל זאת, אף אחד לא הצליח לתקנו.
ברצוני להדגיש שמלבד בזבוז הזמן הרב סביב התיקונים, נגרמו לנו נזקים נוספים- שנינו סטודנטים, ואחד השימושים החשובים במחשב הוא כתיבת עבודות. מכיוון שהמחשב מכבה את עצמו ללא כל סיבה והתראה נמחקו לנו קטעים מעבודות שכתבנו מספר פעמים, והסבו לנו נזק רב ועוגמת נפש.
משראינו שגם התיקון האחרון לא צלח, למורת רוחינו, טילפנו שוב לשירות הלקוחות של לנובו. דרישתנו לדבר עם ההנהלה נתקלה בסירוב, ונמסר לנו תשובתו המזלזלת והאטומה של המנהל לפיה "ישנה אפשרות להחזיר את המחשב תוך 14 יום ממועד רכישתו"- לא הייתה לנו דרך לדעת שהמחשב כל כך פגום בפרק זמן כזה, וטעינו כשפנינו לחנות ולא ללנובו.
לאחר שלושה ימים בהם ניסינו לדבר ישירות עם המנהל, השגנו אותו סוף סוף. המנהל היה אטום ודוגמתי בפיתרון שהציע- לתת שוב את המחשב לתיקון! איננו מוכנים לתקן שוב את המחשב. שילמנו את מיטב כספנו עבור מחשב חדש שאמור להיות איכותי, וקיבלנו מחשב גרוע ודפוק, שהאחריות עליו מתגלה כשקר- אין אחריות אמיתית על המוצר. אנו ממורמרים מאוד על הקנייה הזו ועל השירות הזה. קשה לנו להבין היצמדות לנהלים שאינם מתייחסים למצב הספציפי בו אנו נמצאים. כל חברה יודעת שלעיתים ישנם פגמים בייצור, אולם חברת לנובו מסרבת להכיר בכך. לתחושתינו מכיוון שאנו לקוחות פרטיים, ולא שייכים לחברה גדולה יותר ללנובו אין אינטרס לפתור את הבעיה באופן אמיתי.
נודה מאוד על עזרתכם.
תמרה ונעם דהן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מחשב חדש פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
IBM שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מחשב זה אינו מטופל ע"י מעבדות יבמ .
ספק השרות למחשבים אלה הינו מעבדת CPM - כפי שצויין בתלונת הלקוח.
יש להפנות את המייל לחב' לנובו.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה