פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע כוזב ואי תיקון התקלה כפי שהובטח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-16.10.11 נתתי את המחשב הנייד שלי מתוצרת חברת סמסונג לתיקון.
נותני השירות של סמסונג בארץ הם IBM ומסרתי את המחשב בסניף IBM בירושלים (במלחה).
התקלה העיקרית שבגללה הבאתי את המחשב היתה שבר של מסגרת הפלסטיקה שמקיפה את כל בסיס המחשב. נאמר לי בעל פה שכנראה שתיקון זה לא יהיה במסגרת האחריות (המחשב עדיין היה באחריות אז) וסיכמנו שאקבל הצעת מחיר טלפונית ואם אאשר אותה - יתבצע התיקון.
בעת מסירת המחשב ביקשתי גם הצעת מחיר על מספר שריטות שיש על המקשים והנציגה שקיבלה את המחשב אמרה שנראה לה שיש שבר פנימי במסך, לכן גם ביקשתי הצעת מחיר על תיקון המסך.
כעבור כשבוע וחצי קיבלתי טלפון מחברת "חיון מחשבים" שהמחשב עבר אליהם לתיקון. השיחה התנהלה באופן מוזר למדי: דיבר איתי גבר אך ליידו הייתה אישה שאמרה לו תוך כדי מה לומר. יחד הם אמרו לי שהפלסטיק תוקן חינם (חזרתי ושאלתי והם אישרו את זה) ונתנו לי בעל פה הצעת מחיר לתיקון המקשים - 349 ש"ח (אני כמעט בטוחה שזה הסכום). סרבתי להצעה ושמחתי על תיקון הפלסטיק.
לגבי המסך הם אמרו שאינם רואים בעיה.
ב-02.11.11 קיבלתי את המחשב חזרה ולתדהמתי גיליתי שהתקלה העיקרית מבחינתי - מסגרת הפלסטיק אינה מתוקנת!
ב-17.11.11 התקשרתי ל-IBM והם אישרו שהצעת המחיר ניתנה רק על המקשים ושלא לגמרי ברור מה קרה. הנציגה של IBM העלתה על הקו את חיון (דניאלה נדמה לי) וגם נציגה ממעבדה של IBM עצמם (בשם גילת אם אני לא טועה). עשינו שיחת ועידה ארבעתנו שבה הסברתי את כל מה שקרה. בהתחלה הנציגה של חיון אמרה שמדובר בטעות אנוש, אמרתי שזה ברור לי אך אני לא רוצה לשלם אעל טעויות האנוש שלהם - מספיק שהייתי ללא מחשב שבועים וחצי ללא שבוצע בו התיקון המובטח. בהמשך השיחה הסתבר שכנראה שבמעבדה "תיקנו" פלסטיק אחר, שלא ידעתי שהיה שבור כלל. גילת אמרה שהם יעשו בירור מקיף והיא תחזור אליי. אולי כדאי גם לציין שמדובר בשיחה של חצי שעה על חשבוני.
ביקשתי שיתעדו את כל השיחה ברשומה שלי בחברה.
אחרי שבוע בדיוק, ב-24.11 כשאף אחד לא חזר אליי התקשרתי שוב לתמיכה.
ענתה לי בחורה בשם אוקסנה שלא ידעה בכלל במה מדובר (כנראה שגם לא הצליחה לאתר את הרישום במערכת שלהם) וציפתה שאסביר לה את כל הסיפור מחדש. הסברתי לה בקצרה מאוד ודרשתי שיחזרו אליי בהקדם.
מאז ראיתי שיחה שלא נענתה אחת, ללא הודעה קולית וללא שום מידע נוסף מצד החברה.
אני לא יודעת מה קורה עם הטיפול בפנייתי - התחושה שלי היא שלא קורה כלום.
אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור בדרך כלשהי כי בבירור יש כאן עוול לצרכן.
אני גם שוקלת לתבוע את החברה בתביעות קטנות.
כספי וגם בזבוז זמן וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
ששליח יאסוף את המחשב, התקלה תתוקן חינם כפי שהובטח ושליח יחזיר אליי את המחשב תוך יומיים. אחרי כל הטרטור וההתעלמות מהבעיה, זה הפתרון ההוגן. פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה