פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות ובדיקת מעבדה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כעשרה ימים הבאתי את המחשב מדגם Lenovo 3000 C200 לתיקון במעבדה שלכם בגבעת שמואל.

אני דיווחתי על תקלה בגין מסך משחיר כאשר מזיזים אותו. הפקידה בדקה את המחשב ואף הפעילה אותו וראתה שמערכת ההפעלה עולה.

לאחר יום קיבלתי טלפון שהדיסק הקשיח לא תקין והמחשב לא עובד. הסכום לתיקון המסך והדיסק 2800 ש"ח!!!
בקשתי שלא יתקנו כי במחיר כזה אפשר לקנות מחשב חדש אבל התעקשתי, ואני עדיין עומד על עמדתי שהבאתי אליכם למעבדה מחשב עם HD תקין! הפעלתי את המחשב במעבדה והתקלה היתה שמערכת ההפעלה XP עולה וקורסת לאחר כמה רגעים - אם ה HD לא תקין זה לא היה מצליח בכלל להפעיל את המערכת הפעלה, נכון?!
לקחתי את המחשב הביתה (אני עכשיו מקליד עליו את המכתב הזה) ופשוט התקנתי עליו מערכת הפעלה מחדש והכל תקין עכשיו.

לתשומת לבכם:
1. חוסר מקצועיות מצדכם לאתר תקלה
2. היחס של הפקידים, מנהלת השירות והטכנאי היה מזלזל, כולל הערות של ניסים הפקיד שטען שהבאתי מחשב לא תקין ועד לאמירה עלובה "הלקוחות היום משהו".

אני לא צריך להגיע לשירות שלכם ולקבל יחס כאילו אני מנסה לרמות. זאת אחריות שלכם לבדוק את המחשב לפני שאתם מקבלים אותו לתיקון כולל פעולה תקינה ואם אני טוען שהמחשב עבד לפני, וכך היה! עליכם להאמין אלא אם כן הוכחתם אחרת בעת קבלתו.
עלבון סוג הנזק :
שיפור השירות המקצועי והיחס המזלזל בלקוחות פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה