שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים התקלקל מחשב ASUS באחריות IBM. הבאתי את המחשב למעבדה. העברתי את הקבלה במייל, הקבלה לא הגיעה, לא פנו אלי ובמשך יום שלם המחשב שכב ללא טיפול במעבדה, רק אחרי שהתקשרתי לברר מה קורה הסתברה הטעות. לאחר מכן לקח 3 ימים עד שטכנאי בדק את המחשב, ורק אז הוחלט שהבעיה היא בלוח האם ומאז אני ממתינה שיגיע לוח אם כזה לארץ.
לא יתכן שמחשב ילקח לכל כך הרבה זמן, ויחזיקו במלאי מחשבים ללא חלקי חילוף בסיסיים.
|
|
|
|
|