פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול במוצר באחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מוצר שברשותי - Asus transformer prime TF201 tablet נרכש בחנות של BUG ונמצא באחריות של מעבדות IBM.
המצלמה במכשיר תקולה וצריכה החלפה.
פנייה נפתח מול מעבדות IBM בתאריך 19/9/2012. לאחר שבוע של שקט התקשרתי לראות מה קורה, נאמר לי שהם מחכים למצלמה שתגיע במשלוח מהיצרן. לאחר עוד שבוע של אי תקשרות התקשרתי לברר מה הולך ואמרו לי שעדיין לא הגיע החלק, ביקשתי שיחזירו לי את המכשיר עד שיגיע החלק ואז יתקנו. כך נעשה וקיבלתי לאחר שבועיים את המכשיר התקול חזרה. מאז לא יצרו איתי קשר עד ה 1/11/2012. בתאריך זה התקשרתי לשאול מה קורה והבנתי מהמוקדנית שההזמנה לחלק המבוקש נעשתה רק ב 24/10/2012 - חודש אחרי פתיחת הקריאה המקורית.
אתמול, ה-19/11/2012 התקשרתי שוב לראות מה קורה ואם יש חדש. אמרו שיחזרו אלי - לא חזרו.
היום, ה-20/11/2012 התקשרתי שוב, שוב נאמר שיחזרו אלי ויעדכנו אותי. שוב לא שמעתי מהם.

היום, חודשיים לאחר פתיחת קריאת השירות ואני עדיין עם טאבלט תקול וללא שום רצון לטיפול או יצירת קשר ממעבדות IBM.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת החלק התקול או החלפת המוצר פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה