פרטי התלונה

תלונות שח"ל

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של נציגת רזים לחיים מקבוצת שח"ל. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתראיך ה-28/11/2004, הגיע לביתי נציגת שרות של רזים לחיים. השיחה היו נוחכים אישתי שכני ואישתו. רותי הנציגה אמרה ויש עדים "שניתן לבטל את המנוי עם תשלום קנס חד פעמי על סך 300 ש"ח." באותה תקופה עשיתי מנוי לחברת YES וגם שם ביקשו והסבירו על "קנס" אם אני פורש בתום שנה, לכן גם שאלתי את רותי.
גב' רותי החתימה אותי ואת שכני כל החוזה, קיבלנו את הדרוש מהחברה, משקל דיגיטאלי וחיבור לקו טלפון. יש לציין שהכול נווה מרצוניינו לרדת במשקל, ובמהלך כל השיחה לחצה רותי במקומות הנכונים. לאחר תקופה של מספר חודשים בהם אני ירדתי קצת אך שכני לא הצליח, רצינו להפסיק את השרות. לאחר אין ספור שיחות הצלחתי לתפוס את דוד האחראי על ניתוק לקוחות, ואז הסב דוד את תסומת ליבי לחלק האחורי של החוזה, חלק שלא הוראה לנו כל הנמצאים בחדר ביום חתימת החוזה, רותי באופן מכוון הסתירה את חלק זה, ושם רשום שעד 14 יום מהחתימה על המנוי,נוכל לקבל את כספינו בחזרה, וגם רשום:1- חלפו 18 חודש מתחילת תקופת המנוי וניתנה לחברה הודעת 60 יום מראש. 2-המנוי ישלים את חובותיו לחברה, לרבות בגין ציוד שרכש מהחברה.
אין צורך לגלות שהיתי בשוק, הלם, מה היתכן שאנשים יגיעו לכזו רמה? רק בשביל מינוי? והתשובה,כן פשוט כן, יעשו את הכול על מנת לקחת את כספכם, תיזהרו.
אין צורך לציין שאני ושכני לא השתמשנו בשרותם של רזים לחיים, כמו כן היום שנותר תשלום אחרון של 220 ש"ח, (להזכיר שנה), יצרתי קשר עם שרות לקוחות רזים לחיים להודיע על רצוני להתנתק, נאמר לי "שהאחראי יחזור אלי", עבר למעלה משבוע ועדיין לא חזרו. כמו כן כול "חובותינו" לחברה שולמו, חובות על מה?
ה- 10 לדצמבר מתקרב, מעניין למי הם מחכים, אשמח אם תעזרו לי,יש לי עוד דבר אחרון לעשות שאותו, אעשה רק מחוסר ברירה אם לא יחזרו אלי.

בתודה מראש שחר.
כספי סוג הנזק :
אם ניתן החזר כספי, ורצון ליידע את כולם על שקרנים ב פתרון נדרש :

שח"ל שירות לקוחות

, תגובה:
ערן נובק, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
תקופת ההתחייבות במסגרת השירות עמדה בפועל על 12 חודשים.
המידע אודות תקופת ההתחייבות מפורט באופן ברור בכתב השירות עליו חתם מר מאיר, ואשר העתק ממנו נשאר ברשותו.
באפשרותו היה לעיין בכתב השירות ולהתחרט על חתימת העיסקה במסגרת פרק הזמן המקובל.
מכל מקום, בימים אלו הסתיימה תקופת ההתחייבות, שוחחנו עם מר מאיר, אישרנו בפניו את ביטול ההתקשרות, וצירפנו אישור ביטול ההתקשרות בכתב.

תגובה:
ההתקשרות בוטלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה