ערן נובק, מנהל שירות ל |
שם ותפקיד: |
1. בשונה מן האמור בתלונתו של מר פיק, הצטרפותו לשירותי החברה היתה באוגוסט 2003 (ולא ב-2005), כלומר לפני כשנתיים וארבעה חודשים.
2. ככלל, צוות נציגי השירות הטכני של החברה כולל גברים ונשים, ואנו מאפשרים ביצוע הבדיקה בהתאם לדרישות הלקוח. צוות זה מונחה לנהוג ברגישות המתאימה.
3. במהלך כל תקופת המנוי (כאמור למעלה משנתיים) לא פנו בני הזוג פיק ולא שיתפו אותנו בתלונה או בבקשה לביצוע הדרכה מחודשת לגב' פיק.
4. עם הצטרפותם רכשו בני הזוג פיק חבילת מכשירים שכלולים בה 5 מכשירים לשימושם המשותף (לרבות מכשירי איבחון א.ק.ג, והפרעות קצב, מערכת מצוקה ביתית, ומזוודת עזרה ראשונה) . לנוחיותם נפרס מחיר הציוד שרכשו למספר רב של תשלומים. מבלי להיכנס לפרטים, נציין רק כי במהלך כל תקופת המנוי עשה המתלונן שימוש במכשירים אלו.
5. בעקבות בקשתו לביטול המנוי לאחר שנתיים וארבעה חודשים, אישרנו את ביטול המנוי וביטול תשלום דמי המנוי. עם זאת, כנגד הציוד שרכש והתחייב לשלמו נותרה יתרת חוב בסך של כ- 3,100 ₪, והיא נגבית ממר פיק בתשלומים בסך 48 ₪ לחודש עד סיום יתרת החוב.
|
תגובה: |
ההתקשרות בוטלה, חיובי הלקוח הופסקו, למעט תשלום חודשי בסך 48 ש"ח המשולם עבור הציוד שרכש. |
פתרון: |
|
|