פרטי התלונה

תלונות שח"ל

תלונות עוד בחירום

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת תשלומים עבור ציוד רפואי לאחר גמר מנוי -ציוד שבאשמתם לא נוצל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
פנו אלי משח"ל לעשות מנוי(אני נחשב לחולה לב) וחתמתי על הצטרפות ביום 03.8.05
וכמו כן הצטרפה גם רעייתי לביטוח.כעבור כשבוע הגיע נציג החברה לביתנו הדריך
אותי איך להשתמש בציוד שנתן לנו ולאחר מכן ביקש להדריך את אישתי והורה לה
להתפשט בפלג גופה העליון ולשלאתה האם הוא אח או רופא ענה לה שהוא טכנאי
וכמובן שהיא סירבה להתפשט והוא עזב מבלי להדריכה אבל השאיר עבורה ציוד.
פנינו לשח"ל וביקשנו לשלוח אשה שתדריך אותה וקיבלנו תשובה מתחמקת והציעו
שאני אדריך אותה... מאז בכל הזדמנות שהתקשרו לביתנו וביקשו שנתחבר לשם
ביקורת למכשירים פעלתי בהתאם אך אמרנו להם שעד שאשתי לא תקבל הדרכה היא
לא מרגישה כמנוייה אך גם לם שלחו להדריכה וגם הורידו תשלום חודשי עבורה
משך שנתיים. לפי החוזה אפשר להפסיק מינוי לאחר שנתיים וכך עשיתי והודעתי
חודשיים מראש על הפסקת המנוי. הודעתי גם לחברת ישראכרט להפסיק את
הניכוי החודשי.מחברת האשראי הודיעו לי שבקשתי הועברה לשח"ל ושעלי לסכםזאת איתם. נוכחתי שממשיכים לנכות מהבנק תשלומים חודשיים עבור המנוי ולאחר
מכתב נוסף הודיעו לי טלפונית משח,ל שעלי להמשיך לשלם עבור הציוד שקיבלנו.
הפקידה שדיברה איתי בטלפון ממש תוקפנית ולא נותנת להשמיע את טיעוני.
אני ממש מרגיש עובד עצות.1. איך מרשה לעצמה חברה למתן שרות רפואי לשלוח אדם לא מוסמך המבקש
מנשים להתפשט בפניו...ומי יודע כמה מהן נפלו בפח!זהעניין חמור מאד.
2. לא היה שימוש בציוד של אישתי והוא נשאר ארוז באשמת שח"ל -מדוע צריך לשלם
עבורו(הם מסרבים לקבלו בחזרה) וגם לא הודיעו לי כמה עדיין לטענתם חייבים להם
וכמה תשלומים ימשיכו להוריד.
3. איך יתכן שחברת כרטיסי האשראי גם אחרי שהעברתי לה את ההוראה,העתק
החוזה וכל ההתכתבויות ממשיכה בניגוד לרצוני לנכות את התשלומים.
חברת שח"ל אמורה לעזור לי כחולה לב אך הנהגותם גורמת לי ממש נזק...
מה אפשר לעשות כדי להפסיק את השוד לאור היום?

כספי סוג הנזק :
להפסיק את ההורדות בבנק והחזיר את הכספים שנוכו אחרי פתרון נדרש :

שח"ל שירות לקוחות

, תגובה:
ערן נובק, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
1. בשונה מן האמור בתלונתו של מר פיק, הצטרפותו לשירותי החברה היתה באוגוסט 2003 (ולא ב-2005), כלומר לפני כשנתיים וארבעה חודשים.
2. ככלל, צוות נציגי השירות הטכני של החברה כולל גברים ונשים, ואנו מאפשרים ביצוע הבדיקה בהתאם לדרישות הלקוח. צוות זה מונחה לנהוג ברגישות המתאימה.
3. במהלך כל תקופת המנוי (כאמור למעלה משנתיים) לא פנו בני הזוג פיק ולא שיתפו אותנו בתלונה או בבקשה לביצוע הדרכה מחודשת לגב' פיק.
4. עם הצטרפותם רכשו בני הזוג פיק חבילת מכשירים שכלולים בה 5 מכשירים לשימושם המשותף (לרבות מכשירי איבחון א.ק.ג, והפרעות קצב, מערכת מצוקה ביתית, ומזוודת עזרה ראשונה) . לנוחיותם נפרס מחיר הציוד שרכשו למספר רב של תשלומים. מבלי להיכנס לפרטים, נציין רק כי במהלך כל תקופת המנוי עשה המתלונן שימוש במכשירים אלו.
5. בעקבות בקשתו לביטול המנוי לאחר שנתיים וארבעה חודשים, אישרנו את ביטול המנוי וביטול תשלום דמי המנוי. עם זאת, כנגד הציוד שרכש והתחייב לשלמו נותרה יתרת חוב בסך של כ- 3,100 ₪, והיא נגבית ממר פיק בתשלומים בסך 48 ₪ לחודש עד סיום יתרת החוב.

תגובה:
ההתקשרות בוטלה, חיובי הלקוח הופסקו, למעט תשלום חודשי בסך 48 ש"ח המשולם עבור הציוד שרכש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה